Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
alperenim

alperenim

@alperenim Etkin Üye
Şair
  • 28 Şubat 2007'den beri üye
  • 46

Şiir Yorumları

alperenim
@alperenim
22 Ekim 2015 Perşembe 10:45:24
Ömür kısa dünya boş bitince gözde ışık
Sade bir kefen kaldı görünmüyorsun ki şık

Adrese teslim öğütlerle dolu şiiriniz baş tacı. Ehli kibir zavallılar okusunlar isterim.
Aynaya bakmayana gerçi şiir kar etmez ama yine de vicdanı dinler belki. Dil...

alperenim
@alperenim
24 Mart 2015 Salı 14:24:21
Bir dinlemeye ezberlediğim şu şiirin kime ait olduğunu bilen varsa yazsın lütfen. Yukarıdaki dörtlüğü bu şiire nazire olsun diye yazmıştım yıllar önce ama şiir kime ait bulamadım. Şiirin bir sanat müziği formatında bestelenmiş olduğunu sanıyorum.

...

S a ç l a r ı n, @alperenim
23.7.2014 02:13:37
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 10:22:21
Kutluyorum...
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 10:20:05
Bilsem üzeceksin sevmezdim seni

Tebrikler... Sevgiler...
Aşkla vuranım, @_Duygu Şen_
23.2.2015 14:53:28
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 09:47:07

Böyle işte Şükran Hanım.

"Atı uçuruma sürmeyen bilmez."

Kutlarım sizi...
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 09:12:37
Deli gönlüm düşmüş senin izine,
Yüreklenip bakamadım yüzüne,
Gözlerimden nazar değer gözüne,
Gözlerini gözlerimden uzak tut.

Tebrikler... Sevgiler...
Aşkın yüreğe tesiri ne kadarsa, kaleme kuvvet geliyor, kelimeler yağmur yüklü bulutlar gibi ...

Uzak tut, @SEMA DAAĞLI
13.3.2015 00:10:11
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 09:07:26
Sitem sevgidendir. "Unutacağım" sözcüğü en çok âşık'ın terennümleri arasında yer tutar. Her kullanıldığında aslında "unutamayacağım" söylemini pekiştirir. Hiç bir gönül sevdiğini unutmak istemez. Ama unutmakla cezalandırmak üzere tehditler savurur. S...

Cam kırıkları., @Suna Kılıç .
26.12.2014 03:01:37
alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 09:01:04
-sürgün verdim gözlerine layık mıydım bu ezaya
son vedayı koy cebine razı ol bu kez cezaya-

Aşkla gelen cezaya kurban.
Büyük şair diyor ya; ( Aşık Fuzuliyi rahmetle analım )

"Aşk derdiyle hoşem el çek ilacımdan tabip,
Kılma derman kim helaki...

alperenim
@alperenim
21 Mart 2015 Cumartesi 08:56:06
Ses vermedin çağrıma sen
Ateş saldın bağrıma sen
Gel şifa bul ağrıma sen
Ben hiç seni unutmadım.

Allah unutturmasın. Dünyada her türlü mülkü kazanmak mümkün de, aşk ha deyince olmuyor. Mademki söyletiyor seni, o halde sahip ol ona. Kutluyorum.....

Unutmadım seni, @SEMA DAAĞLI
20.3.2015 00:08:50
alperenim
@alperenim
20 Mart 2015 Cuma 14:51:14
Bitmez gardaş bitmez. Şiirini ve yüreğini tebrik ediyorum.
Ülkücü hasta-1, @KAFKASİ
20.3.2015 06:36:25
alperenim
@alperenim
20 Mart 2015 Cuma 14:45:47
Memleket sözünün özüne bürünmüş, sımsıcak şiiriniz için kutlarım sizi.
Memleket yarim, @gülkurusu
22.10.2014 21:10:59
alperenim
@alperenim
20 Mart 2015 Cuma 10:14:31
Kışın ortasında bütün camları
Neden açtığımı bilemezsiniz

..................................

Âşık ne düşünür, sevdada usul,
Kul niye sever ki, gaye ne asıl,
Aşktan kârımız ne, hesabı nasıl,
Atı uçuruma sürmeyen bilmez.

.....................

Bilemezsiniz, @Afet İnce Kırat
2.3.2015 03:01:39
alperenim
@alperenim
20 Mart 2015 Cuma 09:59:38
Bari gülme ne olur gözlerime bakarak…

Tebrik ederim Ali Bey,
Şiirlerin daim olsun.
Gözlerime bakarak, @Ali ALTINLI
19.3.2015 20:54:14
alperenim
@alperenim
20 Mart 2015 Cuma 09:32:43
"Gül oluruz bağlara düşeriz
Gül oluruz aşkla açarız
Gül oluruz hakka uçarız
Gül oluruz, gül"

Şelam olsun gönüldaşıma, selam olsun yiğit gardaşıma.

UNUTMAZ

Gül oluruz, bahçelerde bağlarda,
Can veririz, yokuşlarda dağlarda,
Bazen için...

alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 15:58:25
Aşk fedakarlıktır. Bu gün kadar her gün üç şiir okuyacak olursam, yazmadan duramayacağım. Tebrik ediyorum.
Bil istemedim, @Şenay
17.4.2014 15:28:20
alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 15:49:00
Şiir, şiarlere dokunduğu kadar kimseye dokunmazmış. Her kelimesini sindirerek okudum. Yüreğine sağlık.
Sen öldür sevdiğim, @Şenay
28.1.2015 02:33:16
alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 11:17:35
Kalp kalbe karşı geldi utandı bakışmadı
Sükutu hayal kaldı elimizde kocaman .

Tebrik ediyorum. Yüreğin ve yangını daim olsun.

Yüreğin yanmaya devam ederse,
Yaşıyorsun demek olur o zaman.
Küllenerek, solar kurur giderse.
Sadece hatıran kalır...

Sükutu hayal, @Buse DENİZ
19.3.2014 19:03:28
Etkili Yorum
alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 11:04:31
Tebrikler Resmiye Hanım. Yüce yüreğini kutluyorum.
Çanakkale, @Şenay
18.3.2015 18:26:57
alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 10:58:49
Köpüğü keser suların, erişince düzlere,
Sevda bile yakışmaz, kırışınca yüzlere,
İçine bağdaş kurmak, sabır düşer bizlere,
Boynunu çaresizce büküp gitmektir sevda
S e v d a, @alperenim
16.8.2007 18:03:02
alperenim
@alperenim
19 Mart 2015 Perşembe 10:56:17
Köpüğü keser suların, erişince düzlere,
Sevda bile yakışmaz, kırışınca yüzlere,
İçine bağdaş kurmak, sabır düşer bizlere,
Boynunu çaresizce büküp gitmektir sevda.
Sevda, @Şenay
30.5.2007 09:19:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
16.343
Şiir Okunma
97.422
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL