Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:56:03
Yazan iyi yazmış
Sevgi denen o türküyü
Bestesi sevda
Düzenlemesi yaşamak
Yalnızca okumak kaldı bana
Ne yazık
Beceremedim
Yazılması bile yeter....Kutlarım...Saygılar
Türkü, @ilgazo
31.1.2009 11:16:01
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:54:48

Bu karanlık bu ayazda
Ne mutlu türk olana
Ana gibi şevkatli kucakta
Ne mutlu Türk doğana

Her can ölür Türk kalır
Hayat biter,Vatan kalır
Sen unutma torun tanır
Ne mutlu Türk doğana

Türk bir ulusun adıdır...türk ulusunusn bir ferdi olmak...

ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:47:49
bizleri sorarsan anam
bildiğin gibi iş güç
yaşamanın tadı yok
sizsiz hayat çok güç
düşünmene gerek yok
biz size duacıyız anam

Bende dularımı gönderiyorum...
Güzel anış,özlem...Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:45:36
Birden bire bilmem noldu
Sokaklar hep işsiz doldu
Gizli gizli zamlar geldi
Kriz beni vurdu beni

Bende garip vatandaşım
Sahipsizim yok ki başım
Ocakta kaynamaz aşım
Kriz beni vurdu beni

Nolacak dot, bağımlıysan dışa..
Kranlık çöker başa...

Kriz beni vurdu, @alaettin usta
31.1.2009 11:14:19
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:45:33
Elbette hissedip duyanı olur
Ben diye üstüne alanı olur
Maziyi yad edip ananı olur
İçten yolluyorum sessiz cümleler
Biz duyduk...Kutlarım saygılar
...sessiz cümleler, @KaramsarSair
31.1.2009 01:57:13
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:43:00

Gözlerinde yaşların, oluk, oluk akmakta,
İçerimde kurumuş, sevdamın yarasına.
Rüzgarının ateşi, ruhumu kavurmakta,
Bıraktım güllerimi, ellerin arasına.
Kutlarım dost .güzel dizeler..Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:42:08
Geceye bembeyaz düşlerle gelin,
Bürüsün vadiyi tüllerle tipi.
Kuytulara inin sonra yükselin,
Saçılın semaya inciler gibi.

Titrek kalbinizi açın rüzgara,
Kederden kasvetten azade olun.
Göz kırpıp uzaktan karşı dağlara,
Şule şule camdan odama ...

Kar taneleri, @ali rıza atasoy
31.1.2009 00:15:03
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:37:24
Alnımız ak, başımız dik.
Yalnız baş örtüye değil,
Kuran a özgürlük.

Yalnız okuma değil, yaşamaya.
Allahın indirdiğiyle hükmolunmaya.

Özgürlük.
Bence özgür...hele ülkemde..
Kısıtlama olmadı olamaz...... kUTLUYORUM..sAYGILAR

ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:29:40
Gün gelir,
Ayrı düşerse yollarımız.
Bel ki bir akşam üstü,
Güneşin son ışıkları,
Gömülürken dağların arasında,
Gecenin kızıllığında arıyorsan sevgimi......
Hala sevdim diyebiliyorsan.
Bir katre sevgim kaldıysa gönlünde.......
Hasretim dağlamı...

Bekle beni o yerde, @bestekar10
31.1.2009 09:09:11
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:26:02
efkâr dumanı sararken yorgun bulvarı
umutsuzca içiyorum
hayatın bağrında kanayan kederleri kana kana
ulaşıyor canana vahdet-i vücutla harlanan aşk
kendi alevinde yana yana…

….

an geliyor
hıçkıran şiirler asılıyor
yosunlu mezar taşına …
...

Uyku, @saba35
31.1.2009 00:01:41
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:24:47
Güel dizeler...yüreğine sağlık...Saygılar
S a b ı r, @sahaf
31.1.2009 00:01:12
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:23:13
Güzel duygular..
Kutlarım..Saygılar
Neden olmasın?, @Mustafa Yaralı
31.1.2009 00:00:31
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:22:31

Asırlardır dünyaya, nizam verdi atamız,
Gelişmenin gerisinde kaldık, nerede hatamız ?
Anadolu zenginliğimizdir, bizim coğrafyamız,
Hız kesmeden koşalım, Ülkünün ardından.

Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:20:02
Tarih beni konuşur-anlatır yazar söyler
Hep devamlı çalınır-borazan kaval neyler
Karanlıklar kayboldu-sevinip coşacağım
Mutlulukla dolarak-yarına koşacağım
Gönlüne sağlık sevgili dost
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:19:14
Evet tanırım..içi dışı vatan,millet bayrak,iman sevgisi dolu
Alçak gönüllü, alıngan...mert yufka yüreli..
Eline silah almayacak kadar barış yanlısı bir Türk Polisi
Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:15:38
Anlat artık anlat haydi
Yarım kalan o sevdayı
Gözlerimden uyku gibi
Akıp giden o hülyayı
Nasıl başladı nasıl oldu
Gönlüm sana nasıl kaydı
Seni ne çok sevdi gönlüm
Sana nasıl yandı yürek
Anlat artık anlat haydi
Yarım kalan o sevdayı
Mehtapta...

Yarım kaldı sevdam, @AYSE 09
31.1.2009 08:34:00
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:14:43
eni düşünmek mi?
Ne yani...
Kaç kez söyledim,
Kaç kez yazdım
Seni ne kadar düşündüğümü
Öyle;
Sadece şarkılarda,türkülerde değil
An be an
Seni düşünüyorum
Biliyor musun?
Bu şiiri yazacak kadarsa ...bilmemesi mümkün mü?
Kutlarım...Saygı...

Biliyor musun?, @kader_48can
31.1.2009 00:09:58
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:05:53
Uzun...
Çılgın fırtınalar ortasında hür,
Yağan yağmur damlalarıyla mahsun...
Zaman.beni benden,beni senden alıp götürür.
.Bir başka masala......GARİP ve UZUN
Hoş bir şiir...Kutlarım..Saygılar
Bir başka masal, @aşiyan052
31.1.2009 01:59:09
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:04:14
umut eker gül diker
bahçen de kurulursun
yıldız geçer kapından
hayata vurulursun
Kutlarım..Saygılar
Hayatı sevmektir, @gokaslan
31.1.2009 00:54:07
ahmet umut
@ahmetumut
31 Ocak 2009 Cumartesi 10:03:08

Yâr derdi dertlerin zevklisidir, derdin yâr.
Bilmem ki mertliğin nerde, nedir derdin yâr?

Varsın bilinmesin, sen ki içim yerdin yâr,
Güldürmedin niçin, bir de neden yerdin yâr?

Yar derdi detlerin zevklisi...ama yar yar olursa...
Yolda k...

Nedir derdin yâr? *)(*, @yunusi
31.1.2009 00:32:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
84.084
Şiir Okunma
608.396
Yazı Okunma
3.744
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL