Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 12:02:38
dil dile
söyleşirken
dil susar kanar

ozan efe
sevdiğine
hemen kanar
Kandığımız sevgiler olsun.....
Kutlarım saygılar dost
Kanar, @ramazan.efe
10.4.2009 06:03:00
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 12:00:41
Gönül hoş olmayıca yağmur neylesin..
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Yağmur ve ben, @Emine usta
10.4.2009 11:52:01
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 11:13:37
Bende denedim başaramadım...tarihi şiirle anlatmak zor...Ya tarih yazanlara ne dersin..
Kutluyorum saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 11:10:38
Kupkuru dalda bak, rengarenk çiçek
Basit yumurtadan, nice kuş böcek
Hayal değil bunlar, yaşanan gerçek
Sanat mucidini söyler her yerde
Her yerde biri var, biri her yerde

Kutlarım her yerde ve her gönülde olması dileğiyle...Kutlarım saygılar
Her yerde, @Bayram Ali Bülbül
10.4.2009 08:32:50
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 09:56:00
Güzel analtım..güzel şiir
Kutlarım saygılar
Çeyizin olsun, @DoganDuru
10.4.2009 01:45:16
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 09:43:54
Gönül gam içinde yüzerken böyle
Ahmet der günahım suçumu söyle
Divane mecnunum merhamet eyle
Bil ki senden uzak ölemiyorum
Kutluyorum dost...saygılar
Çözemiyorum, @hoşkelam
10.4.2009 03:42:44
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 09:24:22
Eğlenirsin gülersin, sonu yoktur bunların,
Soğuk ortam olsada, serinletmez fan’ların.
Kalabalık çevrede, bomboş kalır yanların,
Vermişsen kararını, hesap sormak neyine!

Şu gözümü yummadan, mikro dalga duygular,
Pozitif bir etkinin, tam tersini...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:23:00
Hayat
Ben sana aşığım
Çaresizlik yaşatan
Sana rağmen
Final güzel.....
Herşeye rağmen hayat güzel....
Kutlarım
Çilli kız (2), @Zübeyde TOPRAK
10.4.2009 01:02:07
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:17:44
Savaşlarda toplar ile dövüldüm,
Barış oldu alkışlandım övüldüm,
Kaybedenler tarafından sövüldüm,
Kılıçla hançerle yarıldım beyim.
Şiir gibi şiir...
Kutlarım saygılar
Ben vatanım, @TÜRKİSTANLI
10.4.2009 00:02:06
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:16:09
Bol bol akar iken sevda çeşmesi
Yok olmuş, tükenmiş yüzde neşesi
Elinden dökülmüş bade şişesi
Kimler engellemiş, kim üzmüş seni ?
Güzel gönül dizeleri..Kutlarım saygılar
Kim üzmüş seni ?, @RABATLI
10.4.2009 00:13:38
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:13:49
Eyer sesimi duymak istemiyorsan
Sıra bana geldiğinde susarım
Gözyaşlarım şiirime nakarat olur
Suskunluğumun sesini açarım
Şiirim de sevdam da beni terk etmez

Her sokak başında bir şiir yazarım
Gelenden geçenden hep seni sorarım
Delicesine ke...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:10:51
Üniversite de artık işe yaramıyor
Kimse de tahsilli insan aramıyor
Ne yöneticiler var saç taramıyor
Gelme oğlum gelme burası kötü

Ayağı burda kaydıran kaydırana
Ödül verirler doğrudan caydırana
Allah sabır versin dürüst kalana
Gelme oğlum ge...

Gelme oğul, @Adnan ŞAHİN
9.4.2009 22:42:45
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:06:33
Şimdi yaramı deştin......
İki oğlum var......kızım yok ben ne yapayım?
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 01:01:33
sevdalıydı- mecnundu
özü-sözü doğruydu
sorarlardı sevda nedir
cevabı ben deliyim

deli yahu;
yaşadıkça bekleyecekti….

Akıllı kim?
Sevdadan beklemeyen mi var?
Kuttlarım saygılar
Deli yahu, @Cemal Erkoç
10.4.2009 00:00:47
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:59:16
Gurbet esarettir, gurbet cehalet,
Gurbet zulüm, zulmet, gurbet sefalet,
Bu sözler yaşanmış, değil kehanet,
Haksızlığa susmak Hakka ihanet.

Umarım uyanırlar,uyanırız...
Kutlarım saygılar
Bir millet haykırır, @dilfin
10.4.2009 00:00:49
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:51:31
Şimdi bilgisayarım var masamda
Sadece tuş sesleri var kulağımda
Teknoloji artık benden yana
Her şeyimi kolaylaştırdı inan bana
Artık şiirlerimi çabuk yazıyorum
Yazdığımı hiç silmiyorum
Uyakmış heceymiş bakmıyorum
Sadece içimdekileri yazıyorum ...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:47:28
Çok değil.....
Uyan uyan diyelim....
Güzel ve anlamlı kutlarım saygılar
Çokmudur, @mustafa75
10.4.2009 00:20:18
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:43:49
Küçücük bir aralık buldu
Mumçiçeklerinin kokusunda.
Uzakta
Dağları gölge olduğu yerde,ve
Soğukluğunda,
Kaynamaya çalışan bir suyun içinde...
Biliyordum artık,Tanrının kaldığı yeri...

Birleşti,mumçiçeklerinde ellerim;
Güzelliğini yitirmiş bi...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:42:17
Ben şiir göremedim.....
sadece boğazköprüsü resmi..
Pasife mi aldın......?s
Saygılar

Ayrılık kimin yüreğini yakmaz ki?

ahmet umut tarafından 4/10/2009 1:03:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrılık, @GÜLDESTE
10.4.2009 00:28:47
ahmet umut
@ahmetumut
10 Nisan 2009 Cuma 00:37:24
Bazen böyle durmlar insanın canını sıkar..
Bence dost dostun gönlünü almasını bilmeli....
Canın sıkılsada güzel anlatım kutlarım saygılar dost
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.798
Şiir Okunma
608.095
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL