Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
AŞK İÇİNDE NE BÜYÜK VARLIKTIR BİR CÜMLE OLMAK...!!! *KuRBaN*
kurban

kurban

@kurban Etkin Üye
Şair
  • 23 Haziran 2010'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:47:21
SÖZE SADIK DOSTLAR AZALDI

Birçok kişi olmaz sözünün eri,
Verilen sözlerden çark eder geri,
Öyle edeceksen söz verme bari,
Şimdi söze sadık dostlar azaldı.

Sözde sadık olmak erlik işidir,
Sadakat dostluğun önü, başıdır,
Sabırsa yiğidin ekme...

kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:46:08
imtihandır sana malın, evladın
Bakarsın gün gelir bozulur tadın;
Bugün heybetliysen zenginse adın
Yarın zekât - fitre alman imtihan.

Yananlarla yürek dağlamasan da
Taşanlarla coşup çağlamasan da
Her ağlayan gözle ağlamasan da
Bir ağlayan göz...

İmtihan, @Mustafa Sade
12.10.2011 00:00:51
kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:44:03
ben
sana dönüp
yüzümü
şiirler okuyayım
sen
nim bir tebessümle
dinle..

kutlrım dost kaleminiz daim olsun saygılarımla
kutluyorum yazan kalemi mükemmeldi saygılarımla
Nim bir tebessüm.., @n.kaygısız
12.10.2011 00:00:51
kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:42:40
Öyleyse nedendir seni yanımda istediğim?
Aklına hiç mi gelmez
Seni sevdiğim!..


tebrik ediyorum yüreğinize sağlık saygılarımla
Aklın nerede, @megurman
12.10.2011 00:00:25
kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:41:19
Lüzumsuzum ağrıyan baş
Varmı hani seven haldaş
Gözlerinde hep kanlı yaş
Sel’de geçti ömrüm benim

harika ötesi bir şiir okudum hani derler şiir ziyafeti işte bu olsa gerek kaleminiz daim olsun saygılarımla
kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:38:41
beyeni ile okudum kutlarım yazan klemi saygılarımla
"""gönlüm ihtiyar""", @şairselo
12.10.2011 00:00:06
kurban
@kurban
12 Ekim 2011 Çarşamba 07:15:02
Öksüz yanımda oturan
Yitirdiği her şeye zırıl zırıl ağlayan
Çocuğu avutuyorum
Gözlerine umutla bakarak
Korkma çocuk diyorum
Belki yarınlar daha aydınlık
Baktığın pencerelerde
Buğu ve kir olmayacak
Melek yüreğinle afet
Sana elma şekeri al...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 21:34:04
Tükenmez sevdanla bedenimi
Sarmalar mısın ?
Aşkın en güzel namelerini kulağıma

Fısıldar mısın ?

Beni son nefesine kadar

Sever misin hı sever misin ?

şiirin sözleri süper sesleniş le yorum mükemmel kutlarım kaleminz daim olsun saygılar...

Sever misin ?, @NURCAN CANDAR UYGUR
10.10.2011 13:14:43
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 19:24:24
ÖYLE GİT...

Eğer vazgeçersen beni sevmekten,
Yarınımı benden al da öyle git.
Başkasının olman beter ölmekten,
Sırtıma bir hançer sapla öyle git.

Yolumuz ayrıldı,olmuyor dersen,
Gönül bahçesini viran eylersen,
Kapıyı kapatıp,geri dönersen, ...

...öyle git..., @gulayhancer
4.5.2011 12:53:59
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:46:44
’Bu gidiş karanlığa nasıl gidişti Bedo
Ben sitem edecektim habu ne işti Bedo’

ne kadar güzel dizelerdi kutlarım usta kalemi saygılarımla
Bedo, @A.yıldız
11.10.2011 18:22:59
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:45:09
GİDİYORUM ( 2 )



Say ki son nefesteyim derinden iç çekerek
Son payımı dünyadan alarak gidiyorum
Düşe kalka sessizce s/ona doğru akarak
Yol bulup deryasına dalarak gidiyorum


Eklenirken ömrüme gayrı yılların âh’ı
Can esir olmuş te...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:40:37
SESLENİŞ




Öyle bir limandayım yok ki sesimi duyan
Ne esenlik dileyen ne bir mendil sallayan
Özlem içimde çıban her gün her an kanayan
Hasretin çığlık olur yağar gecelerime


Kaç kere kuş uçurdum,senin olduğun yöne
Uçtu gitti o kuş...

Sesleniş, @Orhan ERDOĞAN
28.9.2011 09:49:14
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:35:55
Bende harman savuracağım garbi yelinde yabalayarak
O günler geldiğinde
Ne akşamın karanlığı nede yalnızlığı
Kulağımda sesin
Gözlerimde kara gözlerin
Ellerimde yumuk yumuk ellerin olacak......

off of hayatta herşey çekilir sevda aşk ağır kay...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:31:15
GEL ÖLÜM



Hadi gel artık
Kalmadı ki mecalim
Bu hayat denen yalanı yaşamaya
Yine çaldılar yüzümden gülümsememi
Ne namus kaldı ne şeref
Aldılar ayaklar altına
Söktüler sol yanımı
Kurban ettiler yalncı yüzlerine
Bir adımlık derman b...

Gel ölüm, @NURCAN CANDAR UYGUR
11.10.2011 03:02:21
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 18:24:16
VEFASIZA

Ağustosta içim donuyor
Adını anarken dilim yanıyor
Sende kaldı aklım geri gelmiyor
Vefasızlığına cevap bulunmuyor

Ne oldu sana anlayamadım
Çok mu ağır geldi kaldıramadın
Bir sesti bütün istediğim
Bunu neden çok gördün anlayam...

Vefasıza, @siyahgecem
11.10.2011 18:16:46
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 17:43:30
şiirin sözleri inci gibi ses yorum insanın gözlerini kapattırarak defalarca dinlendiriyor kendisini maziye daldırıyor geçmişi gözlerinin önüne seriyor dalıp gidiyorum.kutlarım ablacım mükemmeldi şiirde yorumda yüreğine sağlık hep var olasın.saygıları...

İşte bitti, @siyahgecem
4.10.2011 00:38:21
kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 17:27:35
Sen biraz dur şöyle
Şimdi ıslanıyorum
Dağların en deli fırtınasıyla

Duyuyormusun?
Bu ayak sesleri senin
Yüreğime basa basa
İçimden geçiyorsun
Hey dur orada
Kahve gözlü kadın
Sakın bir adım daha atma...


ne güzel döktürmüşsünüz yorumda ...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 14:52:34
EYLÜL"LERDEN HIC GECEMEDÏM

Cebimde hep, on sekiz yasimi biriktirdim
Yilllarim yorgun; ama yüregimdesin eksilmedin
Sevdamin rengi pembeydi, morardi senelerim
Oysa nasilda yangindik, yazgimi kisa cevirdim


Tüm yan"larin bendim; neydi bende ol...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 14:48:09
Aşka tarif var mıdır, her kez kendin görüyor,
Cemal âşık oldun mu, dostlar bunu soruyor,
Aşkın gözü kör derler, bunu bilmeyen var mı?
Bir kez gönül severse, kalbi hasret bürüyor.


ŞİİRDE HARİKA YORUMDA SÜPER KUTLARIM YAZAN KALEMİ VE YORUM YAP...

kurban
@kurban
11 Ekim 2011 Salı 14:45:20
MÜKEMMELDİ ABLACIM KALEMİN SUSMASIN KUTLUYORUM SİZİ SAYGILARIMLA
Tütsülü, @bestikoc
7.10.2011 16:46:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
27.969
Şiir Okunma
204.721
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL