Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
AŞK İÇİNDE NE BÜYÜK VARLIKTIR BİR CÜMLE OLMAK...!!! *KuRBaN*
kurban

kurban

@kurban Etkin Üye
Şair
  • 23 Haziran 2010'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

kurban
@kurban
8 Kasım 2011 Salı 17:17:14
KARA GECELER

Dalıp dalıp gıdıyorum uzaklara sensiz
Sarardı soldu sevdamız..sessiz sessiz

Hüzündür yalnızlıgıma dost kara geceler
Gökte yıldızlar dans ediyor..sessiz sessiz

Şiirlerimde mürekkep olur karam geceler
Eflatunlar canlanır sarar ...

Kara geceler, @Janet
8.11.2011 16:59:39
kurban
@kurban
6 Kasım 2011 Pazar 19:22:22
Yer yok
Sevdamdan
Sevdam yaşıyor
Sevdam direniyor
Sevdam savaşıyor
Ayazdayım
Çık ortaya


yüreğinize sağlık arkadaşım çok güzel dizelerdi kutlarım .hayırlı bayramlar
Ayazdayım ı, @a.topal
1.11.2011 19:40:30
kurban
@kurban
4 Kasım 2011 Cuma 22:03:26
Yok işte,
Kendini kandır
Öyle bir yanarsın ki
Okyanuslar söndüremez
Madem istiyorsun kalbim
sen beni sayma bu aşkta
Beni de yakamayacaksın bu sefer
İstiyorsan kendin atla uçuruma
Ben geldiğim yoldan geri dönüyorum.

yüreğinize sağlık çok gü...

kurban
@kurban
4 Kasım 2011 Cuma 21:44:25
YÜREĞİNİZE SAĞLIK HOCAM KUTLARIM KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
kurban
@kurban
2 Kasım 2011 Çarşamba 16:51:12
YEL OLSAM SAÇLARINA

Gönlünde bir ayna olsam..
Şimdi güzelliğine baksam..

İçindeki o arsız bakışının ..
Dökülüşünden şiir olsam..

En doyumsuz bakışını görsem ..
Yel olsam ipek saçlarına ..

Öpülesi gönlüne liman olsam..
Sana, ılıman mev...

Yel olsam saçlarına, @Janet
29.10.2011 02:41:10
kurban
@kurban
2 Kasım 2011 Çarşamba 16:16:04
Dindir gayri hasreti bitsin artık bu rüya
Yetmeyecek ben beni kandırıyorum güya
Son kez olsada baksın kanayım doya doya
Hasrettir ela gözüm kahverengi gözüne

yüreğinize sağlık çok güzel hasret şiiridir kutlarım yazan kalemi yorumda harika he...

kurban
@kurban
1 Kasım 2011 Salı 18:57:29
NE GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
Sen miydin, @Gülsen Tunçkal
26.10.2011 00:18:39
kurban
@kurban
1 Kasım 2011 Salı 16:38:57
İçine işleyeceğim..

Benden vaz geçemeyeceksin
Öyle derin bakı cam ki gözlerine
Maviliklerimde kalacaksın

Güne benimle uyanıp
Günü benimle kapatacaksın
Sıcaklığıma tutsak olacak o sıcaklığı

Güneşte bile bulamayacaksın
Bana verdiğin sız...

kurban
@kurban
1 Kasım 2011 Salı 12:55:28
Yüreğim sende,
Bindim,
Hüzün gemisine.

Kaderin kendine,
Ben mi yazdım diye; sorduğu
Yazğımla

Gözlerim, hayaline daldı
Şu uçsuz, bucaksız denizde.

Kaptan:
Ben,
Zalim feleğe küsmüş,
Kaderiyle yüzleşecek
Kadersiz yolcuyum.

Denizi...

Yolcu, @kul düşünce
31.10.2011 00:09:21
kurban
@kurban
1 Kasım 2011 Salı 12:16:30
Nalan oldum nadanlardan bizarım,
Gönül dostu tüccarlara pazarım,
Ümit’im ben umutlarla yazarım,
Su tutmuyor kırık testi har gözlüm.

harikasınız üstadım yürekten kutlarım kaleminiz daim olsun saygılarımla selamlar olsun
Har gözlüm, @ümit zeki soyuduru
1.11.2011 00:04:07
kurban
@kurban
31 Ekim 2011 Pazartesi 16:36:26
Kopuyor birer birer sağlam bağlarım
Kurudu bütün sensiz kalan bağlarım
Yokluğunla inanki karaları bağlarım
Yokluğuna ölür varlığına yaşarım yar

YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK DOST İNSANIN GÖZLERİNİ DOLDURUYOR ŞİİRİNİZ KUTLARIM SAYGILARIMLA
kurban
@kurban
31 Ekim 2011 Pazartesi 16:00:07
HERŞEYE RAĞMEN SEVDİM SENİ





Her halin çekti beni
Bakışını,şaşkınlığını,saflığını
Kurnazlığını,çocukluğunu,olgunluğunu
Sesinide sevdim, suskunluğunuda
Herşeye rağmen sevdim seni

Kanıma girdin kalbime oturdun
Yüreğime konuk oldun
Sen...

kurban
@kurban
31 Ekim 2011 Pazartesi 12:27:22
AĞLAR

Anne rahminden gelen yavrular
Doğar doğmaz durmadan ağlar
Yürümeye başlamış evinde yürür
Ayağı takılıp yere düşünce ağlar

Büyümüş sağlıklı yirmi yaşında
Okumuş tasil görmüş aklı başında
Aşık olmuş sevmiş sevde yolunda
Sevdiği güzeld...

Ağlar, @Asker Omur
30.10.2011 13:54:01
kurban
@kurban
30 Ekim 2011 Pazar 19:52:05
HASRETİN YORDU

saçımdaki akları görürsen iç geçirme
senden sonra ömrümde zaman akmadı durdu
ağlayıp yanağına gözyaşını içirme
beni seneler değil senin hasretin yordu

sanma ki yoldaşını yıktı çileler vurdu
yetim kalan sol yanım her gece seni...

kurban
@kurban
30 Ekim 2011 Pazar 19:44:12
BİR KEREDE BENİ YOLDA BIRAKMA
SIZLAMA DİZLERİM SENDEN USANDIM
BİLMEM KEDERMİDİR BİLMEM GAMMIDIR
AĞLAMA GÖZLERİM SENDEN USANDIM..

KISA DÖRTLÜKLE BENDE DİYORUMKİ AĞLAMA GÖZLERİM SENDEN USANDIM. EĞER GÖZÜNÜZDEN BİR DAMLA YAŞ AKACAKSA ODA MUTLULUK ...

Ağla gözlerim, @ruya_06
21.10.2011 10:01:38
kurban
@kurban
30 Ekim 2011 Pazar 19:27:56
kıskançlık bir insana her türlü kötülüğü getirir .sizde güzel anlatmışsınız kutlarım usta kaleminiz daim olsun saygılarımla
...kıskançlık!, @AZAP
30.10.2011 10:36:24
kurban
@kurban
30 Ekim 2011 Pazar 19:25:00
Dert keder ırak kalsın, gönlüne huzur dolsun.
Şu kısacık ömürde, her şey gönlünce olsun.
Sağlığın yoksa eğer, al bu dünya senin olsun.
Mutluluk seni bulsun, uzaktaki arkadaşım.


yüreğinize sağlık üstadım çok güzel dizelerdi kutlarım saygılarım...

Uzaktaki arkadaşım, @Sami ASLAN
30.10.2011 16:57:56
kurban
@kurban
29 Ekim 2011 Cumartesi 20:28:27
BÜLLUR SESİYLE SES OLMUŞ CUMHURİYETE BENİM DUYARLI ABLAM YÜREĞİNE SAĞLIK .SİZİNDE CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN SAYGILARIMLA
kurban
@kurban
29 Ekim 2011 Cumartesi 20:00:20
Sen hiç,anlamadınki
Bugün,yarın,bilmemki
Ölüp giderim,belki
Hep sen varsın,sen varsın

kutlarım çok güzeldi yazan kaleminiz daim olsun saygılarımla
Sen varsın, @musti2745
15.10.2011 14:47:54
kurban
@kurban
28 Ekim 2011 Cuma 16:58:43
ÇOK AMA ÇOK AĞLADIM
HÜZÜNLÜ YÜZÜMDE,YAŞLI GÖZLERİMDE
AÇILAN YARALARI OKŞAYAN RÜZGARDA
SESSİZ KABİRLERİNDE ,KAYBOLDUĞUM MEZARDA
ACILARIMI HAYKIRMAK İSTİYORDUMKİ SESSİZCE AĞLADIM


acılrınızın dinmesi dileği ile kutlarım yazan kalemi çok güzel a...

Sessizce ağladım, @Meyil gözlü
28.10.2011 09:38:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
28.058
Şiir Okunma
204.749
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL