ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Yakup hüznü

Yakup hüznü

22.11.2020 10:12:11

O kurşunlar bizide vurdu bugün
Hem iki yerden.

Aşağıda harflerle oynayıp yaramazlık yaptım:)

Yazımın başlığı kurşun Harflerinden bile şükre dönüşür.

Ufak açıklama;
Affına sığınarak bildiğin seyler ama..
Bazısı için Kurşunu şükre dönüstürmek zordur.kurşunu şükre dönüşmüş halı sabırdır ...bu olay karşısında şuur kazanmak Şükrü tamamlamaktır .bilirsin dil ile yapılan şey bir şey ifade etmez zaten şerre sukredilmez.zaten dil ile yapılan
Şey mırıldanmadır.


Kurşun şükre dönüştü;
Oysa kurşun Harflerinden bile şükre dönüşür .:)
harflerin yerini değiştirirsen şükür çıkartabilirsin dene .
O 6 harfi yerdegistir
U Lara noktayı sen koy
Şükrün olur..


U nün ilk noktası
Allah adaletsizligi emretmedi. ikinci nokta
Allah kullarına zulüm etmez
diğer u ' nun noktalarını sen koy.

Bize düşen en güzel şey sabırdır
Her baba ardından güzel insan bırakmaz

Şuur bir adı bilinctir bu da çıkar kurşunların içinden ve kurşun sükre dönüştüren şuur oluşturur -
Babaları öldüren ve yaşatan şeyde şuur dur.
Biri isyan etseydi şuura isyan etmeli derdim.şuura savaş açmalı derdim.
Şuur da söylenecek söz bırakmaz.
6 anlamıyla 6 kapıdan kimbilir kaç şey bırak Hayata
Siirde kendini yeniden kurşunların içinden çıkar

Babaların arkasında bıraktıklarıyla
Bulasacağı günde onlarla gurur duyacakları evlatlar olmamız dileğiyle.
Bablardan 5 vakit emanetler gibi saglamlastirmis anlamları bu yolculukta şerler karşında insana dayanak olacak seninle olduğunu göstergesidir rabbin.

sana ait sevinçler ve öfkeler de senden daha öfkeli senden sevinc olarakta olgun birsekilde rabbin seninle paylaştığını seninle yürüdüğünü görmek için yasanmisliklarin ardında cok şey bıraktı hep seninleyimdim dedi .babanda orada gösterecektir eksik kalanları.

Hep babanlaydıda o eğer iyilerdense burada serliler yüzünden (kurşunları atandan daha serli olanlar)kendisine sunulani göremediği için hesap soracak ,denir ki babanin öfkesi yaşıyor denir ki Allah'ın öfkesi dinmez onların elinden tut..yeniden cam yaslanmış tespih tutan miniği büyüt onlarla. babasız buyumesin ,sonra kurşunları sıkanlara değil en büyüklerine saldır o şuura muhammed s.a.v o şuura savasatı haksızlıklara karşı savaştı..
Allah intikam sahibidir senin intikamını alacaktır.

5 vakitli emaneti mendil gibi yakana ilistirmis Allah şiirde .Allah kendi emanet ettigi emaneti olarak bırakan ve katta öyle ölümsüzleşen bütün babalara rahmet ..

Yakup hüznü tarafından 11/22/2020 2:04:10 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.