ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
mehmet ali unsal

mehmet ali unsal

13.2.2019 00:13:32

Yüreğine huzur verir,
Gönlüne hoşluk katar,
Ruhuna da gıda olur.

önemli bir konuya değinmiş değerli hocam öncelikle teşekkür ederim...
ama ben şahsen katılmıyorum bazı satırların sözlerine...
kısaca mualefet ediyorum...hocam kusura bakmayınız..
.
Küfür her ne kadar,
Dil’in ayıbı olsada.
Lakin!
Yerli yerinde, bozarsan ağzını. ahlaken ve dinen yanlış bir davranış tır...
aama ister istemez sabrın sınırları aşıldığında söylenen müstehcen sözzlerdir...
önemli olan burada kendimize hakim olup küfürlü konuşmamayı tercih edilmeli...
veya o ortamdan uzak durmalı....yada sessizce içimizden etmeli ...neden başkalrına örnek olmamak için dıştan edilmese iyi olur diyorum...
biliyorum stresli anlarda şeytan dürter bizde ister istemez Bayramlık ağzımızı bozarız..
Yüreğine huzur verir,
Gönlüne hoşluk katar,
Ruhuna da gıda olur. deniyor ...hep bunlar anlık rahatlama oluyor genellikle...acaba ruhende aynı rahatlık varmı....
manende aynı rahatlık varmı...
kötüye sormuşlar neden kötü sözler ediyorsun söylüyorsun....kötüde demiş ki:iyi söz bilmiyorumki..demiş..
işte bütün mesele bu ...ya hocam bu kadar mualefetlik yapacağını bilseydim şiiri yazmazdım diyebilirsiniz...
olsun yinede teşekkür ederim..en azından insanlar küfürün ne olduğunu ve aynı zamanda kötü bir alışkanlık olduğunu öğrenmiş olurlar... ban küfür eden oluşa ben etmiyorum puanını düşürüyorum...zaman gelince ...karşısına çıkıyor...kardeşim nasıl olur kredi kartımıyız diyebilirsiniz...bir kaç kişinin puanını düşürdüm paramda olsa vermem ...hastada olsa gitmem gitsemde en yavaş adımla giderim..lakin puanı yüksekse taksi tutar uçar giderim..işte bu kadar.....neyse hocam küfürü en azından öğrenme çağındaki çocukların yanında etmemeye çalışalım onlara iyi örnek olalım diyorum....bu vesile ile yorumum sizn şiirinizden bayağı uzun oldu sanırım...eğer sürtü lisan ettimse hakkınızı helal ediniz selam ve dua ile....


mehmet ali unsal tarafından 2/13/2019 12:18:26 AM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

kul düşünce

kul düşünce

Küfür


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.