ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Mevlüt GÖZDE

Mevlüt GÖZDE

15.3.2012 13:37:17

Yar Olmaz Bana




Kader takviminde oynatma dram
Benimle bu dünya dar gelmez sana
Harami gözlerin olmasın haram
Ondan bir başkası fer olmaz bana


Ruhum gölgen olsun seni üzmesin
Kalbim ülken olsun felek kızmasın
Affetsin Allah’ım günah yazmasın
Kapında kul olmak ar olmaz bana


Yüreğim hicrinle daralı yoksan
İsyanlar dilimde sıralı yoksan
Benliğim tamamen yaralı yoksan
Yokluğunda ölmek zor olmaz bana


Bir günde çektiğin sığmazsa yıla
La havle gelirse ruhundan dile
Gözlerin hüzünle dalarsa yola
Senin çektiklerin sır olmaz bana


Yaşatma hasretin kara kışında
Gezdirme ruhumu hayal peşinde
Kimseye can demem senin dışında
Senden bir başkası yar olmaz bana



JANET KOHEN.

*****************************************

Sevgili Janet,değerli dostum...

Harika şiirinizi yürekten tebrik ediyorum...

Değişik bir çalışmaydı şiiriniz.Bu güne kadar hep serbest yazdığınızı biliyorum.Bu ilk hece şiiriniz sanki.Ama mükemmel bir şiirdi.Yürek sesiniz serbest de olsa eserleriniz heceyle de yazılsa bambaşka güzelliklerde ortaya çıkıyor,alıyor uzaklara,çok uzaklara,geçmişe götürüyor bizleri efendim.

Gönül sevdiğini ister.Başkaları" Yar Olmaz Bana" der yürek...

Ayrılık yakar kavurur yüreğini sevgilinin ve acı acı söyletir şiirinizdeki eşsiz dizelerdeki gibi...

Yürek sesinizin Yunus Bey'in eşsiz yorumuyla yaptığı seslendirmenin ve fon müziğinin çok şık uyuştuğunu belirtmeliyim...


Sevgili Janet her tür şiirde bir harikasınız...Serbest de olsa,hece ile de yazılsa mükemml birer şahaser çıkıyor ortaya ...

Altı artı beş duraklı özgün,etkili,etkileyici eserinizi yürekten tebrik ediyorum...

Selam ve saygılarımla...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.