ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
H.TATAR

H.TATAR

22.12.2011 04:04:58

SEN AŞIK SIN ARKADAŞ

gecelerde onu düşünüyorsan
onunla yatıp onunla kalkıyorsan
her dem yanı başında hissediyorsan
sen aşık sın arkadaş

teninde dokusunu
esen yelde kokusunu
yağan yağmurda yerde gökte
her yerde onu görüyorsan
sen aşık sın arkadaş

kapalıyken gözlerin / gözbebeklerinde
damağında aldığın her lezzetinde
yudum yudum içiyorsan kadehlerinde
sen aşık sın arkadaş


bütün hayallerini o süslüyorsa
sığmıyorsa yüreğin yüreğine
duvarlar üstüne üstüne geliyorsa
sen aşık sın arkadaş


başın yüce dağlar gibi hep dumanlıysa
karların yüreğinde erimiyorsa
kardelenlerin inat edip açmıyorsa
aşık sın
sen aşık sın arkadaş

hayrunisa şenel siyah gecem



Benim Yüreği Sevgi Dolu Hayrunisa Kardeşim ,


Yine şu anda burda saat sabaha doğru 02:41 dir. Ben, diğer şiirlerinizde de olduğu gibi , bu şiirinize ve çok mu çok şahane seslendirmenize bayıldım vallahi. Nerdeyse aşık oldum. O kadar duygulu ve içten okumuşsunuz ki , tadına doyamadım ve de gayet enteresan buldum. Kendi kendime acaba Hayrunisa Hanım , bir sevdaya mı tutuldu diyede düşünmedim değil. Bazen yazdığımız şiirler başkalarınaymış gibi olsa da , aslında o şiir kendimizedir. Yani, insan kendisine de Sen aşık sın arkadaş diyebilir. Geçmiş zamanlarda benim de başımdan geçmedi değil. Bu haz veren şiirinle , okul dönemimde yaşadıklarım , daha sonraları çalışma hayatımda vukubulmuş olanlar ve sonra eşimle evlenişim hep gözümün önüne geldi. Bütün içtenliğimle ve en kalbi saygılarımla kutluyorum ve bilhassa sesinize çok dikkat etmenizi ve de sağlıklı , başarılı çalışmalar diliyorum. Her şeyler , gönlünüzden ve usunuzdan geçtiği gibi olsun değerli hayrunisa kardeşim.

Bir duygu yumağı oluştu bu şiirle yüreğimde,
Bütün insanlara sevgiler ve sağlıklar dileğimde,
Bir can , bir cana kurban da olur gereğinde,
Sen, aşıksın arkadaş karlar da erir yüreğinde...


Dostça sevgilerim ve saygılarımla

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.