ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Aşk, kalbimizin saygısız misafiridir. Bize sormadan gelir bize sormadan gider. CENAP ŞAHABETTİN Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
HüseyinGazi

HüseyinGazi

4.12.2006 15:01:21


Türk milleti değil de, güdümlü Türk medyası adeta büyülenmiş, papadan bahdeserken, sanki ilahi bir varlık statüsü vardiler haşa.

Belki onarın gözünde Papa gerçekten öyle, kendi inançlarına göre, bilemeyiz.
Ama biliğimiz bir şey var; Yukarıdaki her satırına katıldığım dörtlüker.

Haçlı savaşlarını başlatan papa,
Bu günkü islam dünyasına yönelik sinsi tuzağın mimarı da o,
Danimarka ile başlayan hakaretler zincirinin en büyük halkası da o.

Maalesef kamusal alan takıntılı, laikliğin yılmaz bekçisinin de en ağır konuğu papa.
Müslümanlara diktatörce ve acımasızca, ama nedense papaya en hürmetkar ve mülayimce uygulanan laiklik.

Sinsi emellerle geldi, amacına ulaşarak gitti.
Medya Öyle şirin bir ihtiyarcık olarak lanse etti ki herifi. medya sayesinde sempati halesini genişletti, milletin gözünde.
Medya tarafından gönüllere taht kutdurulmak ve yaptıkları hakaretler ve iftiralar unutturulmak istenen ak fistanlı şeytan gitti şükür.

Kişi sevdiği ile beraberdir....
Kim kimi severse onunladır şüphesiz.
Biz sevdiğimizi de Allah rızası için severiz.
Sevmediğimzi de Allah için sevmeyiz.

Papa muhiplerine de sözümüz yok.
Allah beraber haşretsin sevenleri.

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.