ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
inci deniz

inci deniz

9.2.2010 16:47:02

Yanımda yokluğun deli etmiyor
Başka bir yerdeki varlığın kadar
Bıraktığın yerde kalmaktır en zor
Aşamamak seni orda kalmak yar

Bensiz bir dünyada her şey senin de
Anlamları yolan bir gün dönecek
Sonsuz bir kaybın nedametinde
Bir gün şiir yazmak sana düşecek.

Ayrılığın Şairine;

Sitem ve serzenişlerle yüklü mısralar, notalara dökülen nağmelerin ahangi gibi alıp götürüyor insanı.
Çaresizliğin verdiği acı ve umutsuzluk, yare sitemle son bulacaksa varsın sitem etsin ayrılığın şairi .

Ayrılıklarda çekilen hasret ne kadar yakıcıysa, kalemden dökülen kelimeler de o denli can yakacı, kelimelerle ölmek gibi, öldürmek gibi.

Bir gün şiir yazmak kime düşecek bilinmez ama hayatın olduğu yerde umutta vardır.

Umut dolu günler dileğiyle
Sevgi ve saygılarımla.


Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.