Bazen bana ürkek adam diyorlar diyorlarda nedenini bilmiyorlar. sonu hüsran sevdalardan, dönüşü olmayan vedalardan ürkmüşüm sırtımdan aldığımda yaradan dost görünen düşmandan ürkmüşüm bütün hayasızlıklara rağmen arsızca dönen dünyadan ürkmüşüm öyleki ben candan canandan ürkmüşüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜRKMÜŞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜRKMÜŞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine gam keder gelmesin değerli dost yürek,şiiriniz harikaydı dopdolu içeriği ile beğeni ile okudum tebrik ediyorum kaleminizi selam ve saygılarımla ozan bey..
Aslında dünyanın suçu yok. Dünya da diğer gezegenler gibi doğal akışını sergiliyor. Doğal olmayan ve dünyayı cehenneme çeviren olumsuzlukların kaynağı maalesef bazı art niyetli, dost görünümlü vefasız, menfaatleri peşinde koşan doyumsuz, aç gözlü, kuzu postuna bürünmüş iyi gün dostları, yani biz insanlar...
Şiirde geçen ''bütün hayasıklıklara rağmen '' mısrası; öyle sanıyorum ki '' hayasızlıklara rağmen '' olmalıydı, bir harfin ettiğine bakın, hele bir de dost bildiklerimize baktığımızda, evet harfi düzeltmek kolay da, huylu huyundan vaz geçmez, en acısı da budur.
Aslında suçlu insan korkar. Bu anlamda ürkmenin bir anlamı olamaz. İçinizi ferah tutunuz. Güçlü insanlar daima kazanırlar, yeter ki adil ve hakkaniyet içinde olabilelim, tabii dürüst kalabilmek de önemli. Acımasız hayatta ayakta kalabilmek, başı dik olabilmek, her türlü kötülüğe karşı gelebilmek ve doğrularımızdan, değerlerimizden ödün vermemek zor olsa da, önemli olan vicdani duygularımızdır.
Bu anlamda, kötüler bırakın yapsınlar kötülüklerini. Onların demek ki genlerinde var ki, ya da mayaları bozuk ki bizleri üzüyorlar. Bizler yeter ki kimseleri üzmeyelim. Kazanan daima bizler oluruz. Dal kırılıyor ve rüzgarın bunda hiç suçu olmuyorsa; kırılan dal üzerine bu suçu alamaz değil mi? Öyleyse kural şudur o halde : Dünya nizamı öyle ya da böyle yazılanı yaşıyor.Tıpkı alnımıza yazılan alın yazımız gibi.
Kanat çırpan dizelerin ruha akışı.
Beğendim...
............................................... Saygı ve selamlar...