Fırtınalar koptu yüreğimde, öyle acımasız ki aşk, azat etmek istedim ama, gözyaşlarım sel oldu, geri de bıraktığım özlemle !
İçim kan ağladı gittim diye, çok pişmanım bir bilsen, artık geri dönüşü yok bilirim, şiir şiir de kaldı, şarkı şarkı da, aşkaşkta, sevgisevgi de, hasrethasrette !
Nasıl bir sevda yaşadım biliyor musun? sessizce hıçkırıklara boğulduğum zamanlarda, dostum yanaştı yanıma, ne oldu neden ağlıyorsun dediğin de, ben; yok yok bir şey yok dedim ve, benim yanağıma öpücük kondurdu,... Afalladım biran, öyle masumdu ki, anlamsızca gülümsedim, ama; içim acıya acıya !
Ne olursa olsun hayat devam ediyor, ne şimdi, ne sonra, ne fark eder ki, giden gittikten sonra, unutmak en güzeli !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ UNUTMAK EN GÜZELİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ UNUTMAK EN GÜZELİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir sevda yaşadım biliyor musun? sessizce hıçkırıklara boğulduğum zamanlarda, dostum yanaştı yanıma, ne oldu neden ağlıyorsun dediğin de, ben; yok yok bir şey yok dedim ve, benim yanağıma öpücük kondurdu,... Afalladım biran, öyle masumdu ki, anlamsızca gülümsedim, ama; içim acıya acıya !
emeğine yüreğine sağlık şebnem hanımefendi, çok güzel bir şiirdi, kaleminiz daim olsun efendim, selam ve sevgiler olsun o kocaman yüreğinize, saygılarımla..