(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİL Kİ BEN GÖZÜNÜN YAŞINDA TUZUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİL Kİ BEN GÖZÜNÜN YAŞINDA TUZUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seçilmeyen güzel, sararıp solmaz Güzellik kimsenin fikrine mahsus Güneş balçık ile kararıp kalmaz Güzeli sevmemek çirkine mahsus!
Kimi insan yoksun ardan hayâdan Biraz hamurundan biraz mayadan Taş düşse başına dağdan kayadan Kılı duymaz, ruhu çirkine mahsus!
Kendini beğenen kendini seçer Güzeli beğenen şen dili seçer Erişilmez üzüm; ekşi der geçer Böyle çakallıklar tilkiye mahsus!
Gel iyice öğren gündüz geceyi Ne yapayım öyle dümdüz heceyi Halı diye sermiş ala keçeyi Çirkinlik çirkinin fikrine mahsus!
Güzellik çağlayan; gürül gürüldür Çirkin hazmedemez, gurul guruldur Elmas ise yansır, pırıl pırıldır; Aktaş’ın aşk ile zikrine mahsus!
Şaban AKTAŞ 06.02.2016- 01.29
Şaban Aktaş (Şaban Aktaş) (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şaban Aktaş tarafından 2/6/2016 1:51:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seçilmeyen güzel, sararıp solmaz
Güzellik kimsenin fikrine mahsus
Güneş balçık ile kararıp kalmaz
Güzeli sevmemek çirkine mahsus!
Kimi insan yoksun ardan hayâdan
Biraz hamurundan biraz mayadan
Taş düşse başına dağdan kayadan
Kılı duymaz, ruhu çirkine mahsus!
Kendini beğenen kendini seçer
Güzeli beğenen şen dili seçer
Erişilmez üzüm; ekşi der geçer
Böyle çakallıklar tilkiye mahsus!
Gel iyice öğren gündüz geceyi
Ne yapayım öyle dümdüz heceyi
Halı diye sermiş ala keçeyi
Çirkinlik çirkinin fikrine mahsus!
Güzellik çağlayan; gürül gürüldür
Çirkin hazmedemez, gurul guruldur
Elmas ise yansır, pırıl pırıldır;
Aktaş’ın aşk ile zikrine mahsus!
Şaban AKTAŞ
06.02.2016- 01.29
Şaban Aktaş (Şaban Aktaş)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şaban Aktaş tarafından 2/6/2016 1:51:09 AM zamanında düzenlenmiştir.