çok zordur inada bulanmış olan bir yüreği dizginlemek kabul etki bundan sonra senin kader indir inim inim inlemek...
hüsranı kanırtarak hep dağlarken gözlerimi yalana dolana boyadın aşksız koyduğun yüreğimi içime okkalı bir de kor soktun lav misali bir sigara dumanı gibi tütüyor içimde ki aşkın harareti bir türlü soğutamadım acılarımın kavuruculuğunu afili halinle burnu kalkık o çarptığın da bendim geçmiş zaman oldu ki bin bir zevkle dağladın sana yanık şu gönlümü bir kaşıkta boğmak istemene de bir şey diyemedim bile insafa gelişte şu firak tan vazgeçsen canın mı çıkar açarak kollarını beni davet etmen çok mu zor o kolların mı yoksa gurur ve kibrin mi bozulur
saçma sapan hırsının kaprislerini daha sindiremeden bu sorumsuz kopuklu da neden hep oyunlarla yüreğimi burup da geçip de karşıya kahkahalarla gülmen de neyin nesi her şey bir düzen içinde ki saçma bir oyunsa eğer umut kesilen şu sensiz ömrümde bil ki bu senin için alacağım son nefestir az veya çok da nedir söyle bir kararda durmak varken akşam oldu ya yine zifiri karanlığa çevirdin hayatımı boşuna olacak sanırım aşkım için direnmem yandırdın özleminle kebap misali tatsız ve tuzsuz kokusuz bir halin içindeyim duygu ne aşk ne derken sen yaratandan ötürü de sevmezsin söyle sen şu garip nehir yatağı gibi olan gönlümü erozyona uğratıp kökünden söktüğün duygu ve isteklerimin batak balçıklar ile birlikte sürükleyip de yok eden cinsten misin
gönlüme sorsam o hep şıp sevdi aklım ise çoktan bir karış havalarda peki o zaman kim haklı kim ki haksız tastamam doğru olan yön ne yana bakar insafa gelişte firak tan vazgeçsen canın mı çıkar aşkla tutunacak elde ne kalır ki sokarsan tüm benliğimi aşkının komasına yoklukta hasretten özler kayboluyor belleğinin anıları hayatından uyansana bir veda sesine bile razı gelir ışığını kaybetmişse gözler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Firak tan vazgeçsen canın mı çıkar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Firak tan vazgeçsen canın mı çıkar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönlüme sorsam o hep şıp sevdi aklım ise çoktan bir karış havalarda peki o zaman kim haklı kim ki haksız tastamam doğru olan yön ne yana bakar insafa gelişte firak tan vazgeçsen canın mı çıkar aşkla tutunacak elde ne kalır ki sokarsan tüm benliğimi aşkının komasına yoklukta hasretten özler kayboluyor belleğinin anıları hayatından uyansana bir veda sesine bile razı gelir ışığını kaybetmişse gözler
yürek sesiniz hiç susmasın hocam nice güzel eserlere inşaALLAH
gönlüme sorsam o hep şıp sevdi aklım ise çoktan bir karış havalarda peki o zaman kim haklı kim ki haksız tastamam doğru olan yön ne yana bakar insafa gelişte firak tan vazgeçsen canın mı çıkar aşkla tutunacak elde ne kalır ki sokarsan tüm benliğimi aşkının komasına yoklukta hasretten özler kayboluyor belleğinin anıları hayatından uyansana bir veda sesine bile razı gelir ışığını kaybetmişse gözler…
Her zamanki gibi mükemmel bir şiir. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.
yüce dağ başından aşırdın beni neydem neydem yâr beni tükenmez dertlere düşürdün beni dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben madem soysuz göynün bende yoğudu neydem neydem yoğudu
niye doğru yoldan şaşırdın beni dağlar kışımış yolcum üşümüş perişânım ben niye doğru yoldan şaşırdın beni dağlar harâmı açma yaramı perişânım ben... ___________ türkü gibi akar sonsuza şiir tebrikler saygı ile...
Yok olmaz.Kimse fıtratından vaz geçmez. Hele kötülerin ve kötülüklerin işidir fıtrat. Onların gözünü bile kan bürümüştür. Anlamlı şiir için kutlarım Kadri Bey. Selamlarımla..
gönlüme sorsam o hep şıp sevdi aklım ise çoktan bir karış havalarda peki o zaman kim haklı kim ki haksız tastamam doğru olan yön ne yana bakar insafa gelişte firak tan vazgeçsen canın mı çıkar aşkla tutunacak elde ne kalır ki sokarsan tüm benliğimi aşkının komasına yoklukta hasretten özler kayboluyor belleğinin anıları hayatından uyansana bir veda sesine bile razı gelir ışığını kaybetmişse gözler…
Ne de güzel şiir, ne de güzel bir AŞK, yüreğinize kaleminize sağlık, selam ve saygılar,böylesi kocaman yüreğe..
gönlüme sorsam o hep şıp sevdi aklım ise çoktan bir karış havalarda peki o zaman kim haklı kim ki haksız tastamam doğru olan yön ne yana bakar insafa gelişte firak tan vazgeçsen canın mı çıkar aşkla tutunacak elde ne kalır ki sokarsan tüm benliğimi aşkının komasına yoklukta hasretten özler kayboluyor belleğinin anıları hayatından uyansana bir veda sesine bile razı gelir ışığını kaybetmişse gözler…
yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey
Değerli hocam,hep sevgiyi hep aşkı hep mutlu olayı hakketmiş bu yürekler sanırım yeterince doymadı aşka ,sevgiye...Ya da çok sevdi de karşılığını mı bulamadı...?Bazen kader de desek ,sanırım hepimiz yanımızda yanı başımızda bizi seven koklayan ve kollayan birini hep istiyoruz.Umarım Rab'bim her isteyene hayırlı eşler versin.şiiriniz de bana bunları düşündürdü derin derin... serbest şiirdeki konu bütünlüğü ve konunun akıp gitmesi hep olması gereken .siz zaten bunu yapmışsınız layıkıyla...Kutladım efendim.saygılar..