(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR HAYAL GİBİSİN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR HAYAL GİBİSİN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*.* GERÇEK SÖZLERİN SAHİBİ AŞKTIR İŞTE BİRTANESİ *.*
YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
Ben aşkın gölgesine saklandım, alıp götürmesinler diye, öyle sıcak ve derin ki, gerçek sevdanın içinde, yaşanır en güzel duygu ...
Adı çağlar dilimde, sahip çıkar yüreğim, kırılsa da her bir yanım, ama olsun, bilirdim beni sevdiğini ...
Aşkın canı yandığı gibi, benim canım yandı, irkildim bir vakit, nereye baksam aşk, nasıl bir şeydir ki bu, silip atamıyorum, vazgeçemiyorum, unutamıyorum, çünkü benim sevdam, sahte değil, yaşanmış asil sevda !
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
Seven yürek sevdiğinden asla gitmez yer yarılır gök yarılır sevdiğin yine sana kalır *
Özlem Demirkaya &*.*&
ŞİİRİN SİHİRİ tarafından 3/4/2016 1:50:25 AM zamanında düzenlenmiştir.