Kalbimin ritimleri sana doğru atarken, Ben ki sana yakınım kayboluyorum sanma, Kendini özgür sayıp yokluğuma da kanma, Ne çabuk ta yolcusun şekere su katarken.
-Bulutlarda özgürge dolaşıyorum deme.. -Beni böyle kızdırıp ömrümü sakın yeme. - Ne talihsiz başım var yazım kara yazılmış , Sevdiğim gurbet elde bana kuyu kazılmış, Gözleri ayrı söyler dilde yara açılmış Ciğer yanar acıyla sinirlerim tutuşur.
Uykudan uyanmalı acıyla dolmayayım, Ahlar vahlar içinde sevimsiz olmayayım, Sevmeyeni sevipte gül iken solmayayım Yarı yoldan dönmeli izin unutmalıyım.
-Yollarıma kar yağdı gelemiyorum deme, -Beni böyle kızdırıp ömrümü sakın yeme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN ÖMRÜMÜ YEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN ÖMRÜMÜ YEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kitabı sallarsanız ama farkında olmadan sallarsanız bir harf yağmuru başlar, ahmakıslatan sanır aldırmazsınız, ama bir süre sonra harfler sağanak olur dökülür…
Merhaba değerli kalem Her zaman ki tad ve kıvamında bir eser Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
Uykudan uyanmalı acıyla dolmayayım, Ahlar vahlar içinde sevimsiz olmayayım, Sevmeyeni sevipte gül iken solmayayım Yarı yoldan dönmeli izin unutmalıyım.
yüreğineve gönlüne sağlık şair arkadaşım tebrikler ve saygılarımla:....
ah canım ablam sevmeyene bahane çok yolunada kar yağar düşlerinede yağmur yüreğin var olsun allah temiz yüreğinin mükafatını o güzel yüzünü hep güldürerek versin güzel bir şiir di anlam dolu yüregin var olsun
Yollarıma kar yağdı, gelemiyorum deme Beni böyle kızdırıp, ömrümü yeme Sevda dinlerim yaz kış, mazereti olur mu sevgiye giden yolların Yüreğimize gönlünüze sağlık duygu yüklü enfes bir şiir okudum kutlarım Selam ve saygılarımla
Çok teşekkürler Pınar hanım güzel yorumunuzla mutlu oldum Selam ve sevgilerimle. (Not:Benim kızımın adı da Pınar isminizi görünce kızım geliyo gözümün önüne. :) )
-Beni böyle kızdırıp ömrümü sakın yeme.
Tebrikler değerli şairem...Saygıyla.