(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEN VARSIN BENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEN VARSIN BENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç unutulmayacak dizeler sundun hocam kısa olmasına rağmen içinde çok anlamların çokluğunu gördüm sözlerde.. yüreğiniz dert görmesin beğeniyle okudum, kutluyorum bu haz çalışmayı sevgimle.
Unutur mu? Unutulur mu? Kalp severse gerçekten, ismi bile bir mabed halini alır.Sanki efsunlu bir tapınakta tanrıya yaklaşırsınız.Sevmek ilahi bir kuvvettir yürekte. Ve...Tanrı aşkı yarattı. Sabah olup da kirpiklerimizin gölgesi düşünce güne,sevgili de bir gün ışığı olup vurur kalbe. Seven ve sevilenler adına kutluyorum.
Savaş bey aslında bu kısa şiirde sizinle şöyle bir otursak sen de başlasan anlatmaya o içindeki gizemi çözsek sayfalarca öyküler romanlar çıkar öyle ustaca yazılmışki mısralarınız saatlerce okudum yazı gözümün önünde duruyor ben hayallerle şiirdeki kelimeleri birleştirdim sizi tebrik ediyor hep o güzel anılar unutulsada anımsansın işte ozaman biz oluyoruz efendim saygılarımla sami.
Bu şiir geçen hafta yüklenmiş ve çok arkadaşımız yorum yapmıştı. Sitedeki teknik bir nedenden silindiği için tekrar yükledim. Elde olmayan bu durumdan dolayı dostlara üzüntülerimi bildiririm. Bu arada Şiir Günü'nüz de kutlu olsun.
kısa olmasına rağmen içinde çok anlamların çokluğunu gördüm
sözlerde.. yüreğiniz dert görmesin beğeniyle okudum,
kutluyorum bu haz çalışmayı sevgimle.