dahaki gelişinde ellerini de yüreğinde getir bana, sevgilerini eleyip gözlerinde süzgecinden buğul buğul sun bana, süt misali yenice sağılan ılık ılık kova kova, kar beyaz eriyen sımsıcak kollarında!...
gelişini bekleyen, basamak basamak sevginle dolu sarmal merdiven, bastığın yerlerden kırlara doğru deli fişek tay gibi körpecik kişnerken, dipdiri senliğin bahar fideliğinde boyatan güzelliğin filiz filiz, gözlerimde özlem sürgünüdür, her dem yeşil bir ilkbahar her gelişin içimde gömülüdür...
gözlerin köpük köpük bir çift kahve fincanı, dağ gibi yüreğimde, tutup ellerinle çalar mısın o büyülü kutsal çanı; çın çın çınlasın titreten heyecanı!
sen kahveci güzeli ben elinde cezvesi; bir de ikimize kahve yapar mısın içime gözlerini, kahve diye atar mısın, sapı yansa cezvenin saçlarınla tutar mısın?!
bir de falıma falıma bakar mısın, ne çıkarsa çıksın ağzından kurtar beni benliğimin hırsızlığından, bildiğin bütün sözlere sar beni yatır okşa dizlerinde, ayrılığın özlemi, sabahlara kadar uyku çeksin gözlerinde, sar beni, her dem yeşil bir ilkbahar!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHVECİ GÜZELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHVECİ GÜZELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen kahveci güzeli ben elinde cezvesi bir de ikimize kahve yapar mısın içime gözlerini kahve diye atar mısın sapı yansa cezvenin saçlarınla tutar mısın
sen kahveci güzeli ben elinde cezvesi bir de ikimize kahve yapar mısın içime gözlerini kahve diye atar mısın sapı yansa cezvenin saçlarınla tutar mısın
Tebrikler ne güzel anlatmışsınız sevgiliye duyulan özlemi,belkide sevgilinin uzakta olması yazdırıyor bu dizeleri yüreğinize sağlık sevdalar hiç bitmesin ltfn tebriklerimi kabul edin sevgiyle kalın AYŞEM LALE