Hani gözlerin umut dolu olur ya, yerine hiç bir şeyi değişmezsin, oracıkta kalsın dersin, bıkmadan, usanmadan, sıkılmadan, gülümsemek istersin, işte o an, yapmak istediğin şey, sadece gözlerine bakmak, ve seni düşlemek !
Esir alır duygularım peşine, mısralarım konuşur, ilk defa, evet ilk defa, bu kadar dokunur, senden uzak duruşum, özlemli sevda !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK DEFA BU KADAR DOKUNUR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK DEFA BU KADAR DOKUNUR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
yoğun duygularla harika akmış gönül sesi kutlar sevgiler harika bir şiirdi efendim kalemini kutluyorum yüreğine sağlık hayırlı geceler diliyorum tim şiir seven yüreklere
Esir alır duygularım peşine, mısralarım konuşur, ilk defa, evet ilk defa, bu kadar dokunur, senden uzak duruşum, özlemli sevda !
değerli dost kalem,bu şahane şiirinizi yürekten kutluyorum efendim,sevdalarımız hep özlemle geçmiştir, özlemek hüzün verici, duygu verici bir arzudur,yürek sesiniz var olsun şebnem hanımefendi,selam ve sevgiler bıraktım o kocaman dost yüreğinize ,saygılarımla ....
Böyle şiirler yazdırır.
Kutluyorum Kızım...