(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümü anmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümü anmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam, Hak ve hakikatlerle dolu, anlam, içerik ve verdiği mesajlarla çok ama çok güzeldi, keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...
Merhaba kardeşim.harika bir şiirdi.kutluyor ve ayakta alkışlıyorum.O devirlerde yaşanılan olayları şiirleştirip ne güzel anlatmışsın.kutluyorum bu güzel şiiri,selamlar.
Murat Kardeşim seni canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
Herkesin,Peygamberin(S.A.V.) dahi kaçamadığı SON DEĞİLMİDİR Kİ??? ''Kabirleri ziyaret ediniz!Zira size dünyanın geçici olduğunu hatırlatacaktır'' Mealindeki hadis i Şerif değilmidir? Kimler geldi kimler geçti,hiç kimseye yâr olmadı hayat...
Bu güzel dizeleri yazan yüreği kutlarım. Sevgi,saygı ve Dualarımla.