Mutlu anlar vardır bazan göz göze gelmek karşılaşmak dağ yolunda adım atmak yan yana, indirmek yükünde olanı yere diz çöküp oturmak çimenlikte sofra kurup dağ rüzgarlarıyla paylaşmak ne var ise can cana...
Mutlu rastlantılar vardır o an elinde kamera rüzgârla geçen bulutta bir kız çıkar karşına deklanşöre bastın bastın basamadın kaybolur manzara; güzelim beni dinle bazen böyle kısa da olsa göz göze; bir an seninle!
Mutsuz anlar vardır o an gün batar suya düşen hâyâller gibi her biri ayrı güzel resimler geçer gözlerinden kendi kendine değişen gökyüzünde el değmeyen tuvaller gibi...
Mutsuz zamanlar vardır neden eğer başını insan kaçırır gözünü gözden, bakınca yere ruhunda fırtınalar kopar savrulur dal yaprak gözümdeki tuzla gelir hazan bırakırım kalemi yere gözlerindir o an ruhunu ruhuma yazan...
Şaban AKTAŞ 26.01.2016
Fotoğraf: Google’den alıntıdır. Işıklı Göl / ÇİVRİL- DENİZLİ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZÜMDEKİ TUZLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZÜMDEKİ TUZLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.