bütün yolculuklar oradan başlar oradan uğurlanırsın dost, akraba, hısım yakın çevredeki tanıdıklar yine orada son bulur orada güleryüzle karşılanırsın...
göz göz odalar içinde bir hengâme o dalar, bu dalar doluverir odalar(?)
bir tren düdüğüyle bir çığlık kopar içinde çuf puf, çuf çuf puf, çuf puf buharlı bir lokomotif; uçar gider yüreğin duman duman...
biri sağ, biri sol ne kadar hüzünlü o kadar uzun kaygan, ıslak ömrünce gidilen yol...
deniz yolculuklarından büyük zevk aldım albatros kanatlarında mavi tuzlu sulara, okyanuslara daldım, ama en çok kara istasyonlarına takılıp kaldım gezip dolaştım dağları, sürmeli ceylan, sümbül kekik ara istasyonlara daldım tünellere girdim çıktım uzakdoğu’ya; gözleri çekik japon denizi’ne kadar uzandım...
son yolculukta rampa yukarı ağır ağır, çıkıp gitmişti bir tren hani o beni, ardında dağların güzel atlar ülkesi’ne, erciyes’in tepesine alıp oradan zamanzaman gün batımından sonra hesperid’lerin elma bahçelerine ay’a, yıldızlara kadar götüren...
hâlâ bitmedi yolculuk biliyorum o göz istasyonunda karşılayacak yine beni elinde tomurcuk güller güleryüzüyle, filizlenen gülçocuk...
ağlama, ağlama, ağlama, ağlama ağlama; boğulma hıçkırıklara gittin diye beyaz mendil sallama orada biner, orada inerim göz göz; içinde sinerim
daha gelemedik sona varamadım gözündeki son istasyona...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZ İSTASYONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZ İSTASYONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.