O kadar ihtiyacımız vardırki; bizi teselli edecek bir kaç cümleye, aslında içinde bocaladığınız sorunların şifresi yine sizdedir... sadece kendinize söz geçirmek kalır geriye..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAZGEÇ/ME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAZGEÇ/ME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.harika bir dörtlüktü. emeğinize ,yüreğinize sağlık. Nerede "kıskançlık" ve "bencillik" varsa, orada karışıklık ve her türlü kötülük vardır. Oysa, sevgi ve aşk öyle güçlüdür ki, bencilliği yok eder, şiddeti ve kabalığı giderir, insanları daha "duygusal", daha "sorumlu" yapar. sevgi ve aşk, her şeyi değiştiren, dünyayı güzelleştiren bir duygudur. Bencil insan en yakınlarına bile "zarar" verirken, sevgi ve aşk dolu yürekler dünyayı yaşanılır kılar. Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
kalbiniz güzel duygularla dolsun şairem dilerim her şey istediğinizbi her şey gönlünce olsun sevin sevilin sevgin sonsuz olsun şairim mutluluk sizin olsun her şey gülünce olsun kalemin daim olsun yürekten tepikler şairem.
ne kadar öz bir anlatım şairem, içimi mi okudunuz? güzel yüreğiniz zeval görmesin. sevgilerimi gönderiyorum ve en iyi dileklerimi... sevgi ile kalın ve mutlu kalın.
O kadar ihtiyacımız vardırki; bizi teselli edecek bir kaç cümleye, aslında içinde bocaladığınız sorunların şifresi yine sizdedir... sadece kendinize söz geçirmek kalır geriye...
çok teşekkür ederim gülüm hanım, okuyup değerlendiren güzel yüreğiniz huzurla dolsun, esenlikler içinde Allah'a emanet olun...
Zor. azimle başarılır
Dönen dünya dan ibret al
Güneş’e aşkla sarılır ...
Galiba çok güzeldi:)
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile...