(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEM DE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEM DE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkların en güzeli, ömre bedelsin sen, nasıl karşı koyarım sana, nasıl unuturum seni, nasıl bırakırım gözlerini, o alaca karanlık düşlerine ! Esir alır yüreğim yüreğini, tutkum en derin nefsine, adın gerçek aşk sevda, gerçek aşk, gözler konuşur, maviliğin gölgesine !
aşk olsun sevgi olsun her şeyin çok çok üzerinde eşsiz iki değer. kısa ama çok derin ve gönlün kıvamı nasıl da yoğun. yüreğine sağlık sevgili Şebnem. sevgimlesin canım kardeşim...
Kıymet bilir kardeşim harika olan hüzün dolu bir eseri resmetmiş'sin sayfaya anlatım ve içeriğine kapılmamak elde mi vefalı ve duyarlı yüreğin gam ve keder görmesin inşallah içtenlikle kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde…
Merhaba yavrum.Şiirdeki ana gerçek tema sevgiliye özlemdir.Şiirimize hâkim olan kelime “aşk” tır. Bu aşk sayesindedir ki insanoğlu yaratılmış ve dünyaya gönderilmiştir.eğer aşk güzel bir şey olmasa onu bizim kalplerimize koyar mıydı?Kutluyorum şiirinizi,selamlar.
Kısa ve öz. Unutulmuyor merak etmeyin, unutulsaydı hep sevinçli içi kıpır kıpır eden yazılar şiirler yazılırdı eminim. Kimse aşkı bulduğu an oturup ayrılık gam yüklü şiir yada yazı yazmaz sanırım. Yüreğinize sağlık
Güzel şiir için kutluyorum Kızım...