Aşka inan deme önce sev bence, Hayat böyle yalnız geçer mi sence, Yürek aşkla çarpsın , sen de yan önce, Dal kırılsa sancısını gül duyar.. - Gitme dedim yine kaldın gurbette, Figan ettim yandım bittim elbette, Sıla sensiz evim sessiz sabret de, Kol kırılsa sancısını dil duyar .. – Bu garip halime yok ki bahane, Güller derip aldım hapsi şahane, Dert varsa çekerim bundan kime ne, Gül kırılsa sancısını el duyar.. – Altı toprak üstü yaprak acım yok, Küçük büyük nerde şimdi sancım yok, Düşler çıkıp gelse inan öncüm yok, Sal kırılsa sancısını tel duyar.. – Hayat paramparça istersen duyma, Gelen vurur giden vurur sen uyma, Tanrım kullarını hiç darda koyma, Sol kırılsa sancısını kul duyar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİL YARASI GİBİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİL YARASI GİBİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dost yine harika olan bir eseri resmetmiş'sin sayfaya anlatımına ve içeriğine hayran olmamak elde mi vefalı yüreğin gam ve keder görmesin inşallah canı gönülle kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde…
değerli şairem yine müstesna bir esere imza atmışsınız anlatımına ve içeriğine hayran oldum engin yüreğiniz, gam keder görmesin inşallah içtenliğimle kutluyor selamlarımı gönderiyorum saygılarımla tüm şiir seven yüreklere iyi günler diliyorum
Değerli şairem.., Bizlere., Böyle harika bir şiir okuma keyfini yaşattığınız için, kalpten teşekkür ediyorum.. Engin yüreğin hiç gam keder görmesin inşallah.. ________ Selam ve dualarımı gönderdim..