bu kahpe gece de askerim şehit gün çıkmaz bir yere akşamdır lahit hınç toplar yüreğim Allah’ım şahit bizi yoktan sayma affet askerim sıra da bekleriz Allah’ım kerim
kalpte bir cendere içimde isyan dön de bak geriye Türk’le nisyan kaldırıldı Kürt’ten kardeşlik misyon bizi dertten derde sokma beterim Şahadet şart oldu bende isterim
hain bin bir türlü kırk bir köşeli dinsiz imansız puşt haçla döşeli ağzı kulağın da çok da neşeli sabrı sar yüreğe koyup kaçacak iblis bu elbette günah saçacak
bir bela ki hükmü özün içinde manyak ruhlarıyla közün içinde hiçbir fayda da yok yoz’un içinde doğru şeyi yok ki aklı zulümde gelip geçer dünya ben de kulum de
hakkı hep maşatlık us uçkura aşık iblise taşeron oluyor fasık sanki de hep sütten çıkmış bir kaşık ondan hayır gelmez olmayın kefil yurda ihanette birinci sefil
Rus A.B.D ortak uşaktır hortlak dayanıklı dövüş Türkiye otlak ırka ihanette akılsız çatlak bilmez neye meze kancık kepaze biz alttan aldıkça hep çeker naza
ecel gelip çattı bir Allah demez domuz eti yer de helali yemez hak yolu dururken iblise çömez varı yoğu çıkar yok insaniyet işi gücü fitne bilmez kemiyet…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rabbim o ana kuzularımızın ellerinden tutsun daim...Dualarımız onlarla..Vatana adanmış tüm canlara gönül dolusu selam, minnet ve şükranlar...Sizinde kalbiniz korlanmış bizim gibi..Teşekkürler saygılar sunarım..Tebrikler.
Merhaba kardeşim. çok yerinde mısralarla ,içten duygularla yazılmış bir şiirdi ve ben bu şiiri ayakta alkışlıyorum.Biz Türkler çok kahraman ama çok da iyi niyetliyiz.Hiç art niyet düşünmeden bir sürü fırsat verdik bunlara ama o soysuzlar yapacaklarını yine yapıyorlar.Hiç vicdan yok onlarda.vicdanları çamaşır yıkamaya gitmiş.Üzerlerine sinen şehit kanlarını temizlerken yine şehitler geliyor.,hiç acımasızca katlediyorlar çocuklarımızı.Allah en kısa zamanda köklerini kurutur inşallah terör diye bir şey kalmaz.İnşallah devlet iyi niyetli davranıp operasyonları kesmez.Kutluyorum bu güzel şiiri,selamlar.
ecel gelip çattı bir Allah demez domuz eti yer de helali yemez hak yolu dururken iblise çömez varı yoğu çıkar yok insaniyet işi gücü fitne bilmez kemiyet…
değerli hocam ihlas yüklü kaleminize ve duyarlı yüreğinize selam olsun.
okurken göz yaşlarıma hakim olamadım. elbet son bulacak bu hezeyan ve elbet ışıldayacak gözlerimiz Hakkın rahmetiyle ve elbet huzur bulacak şehitlerimizin ruhları.
Türk yurdunun evlatları sırada Bayrak için, Ezan için can verir, Vatan aşkı kutsal durur yücede Türklük için şehit olur ser verir. ---- 29.12.2015 – İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
.............................. Saygı ve Selamlar...
Saygıdeğer ustam.., Öncelikle., duyarlılığını ve insanlığını taktir ediyorum. Muhteşem bir şiir okuma keyfini yaşattın bizlere.. Engin yüreğin, güçlü kalemin hep daim, hep salim olsun inşallah.. ________ Selamlarımı, saygılarımı sunuyorum..
Asumanda asılı kaldı nur cemalin Neden son günlerde deli fişek gözlerin Her gece rüyalarıma girip Neden hala kan akıyor diye sorma Ali Cengiz oyunları oynanıyor şehidim Başrolü belli oyuncuları kiralık Sonu meçhul bir tiyatro seyrediyoruz Ok yaydan çıktı hala susuyoruz şehidim.!
Tüylerimi diken diken etti şiirin AZAP hocam, yüreğimi kanattı..! Şehit kuzenim için yazdığım şiirden bir kıtayı paylaşmak istedim.. Emeğinize, duyarlı yüreğinize sağlık, can-ı gönülden kutlarım. Selam ve saygılarımla...
bu kahpe gece de askerim şehit gün çıkmaz bir yere akşamdır lahit hınç toplar yüreğim Allah’ım şahit bizi yoktan sayma affet askerim sıra da bekleriz Allah’ım kerim YİNE YÜREK KONUŞMUŞ NİYAZLAR GÖĞE YÜKSELMİŞ SÜPER
hain bin bir türlü kırk bir köşeli dinsiz imansız puşt haçla döşeli ağzı kulağın da çok da neşeli sabrı sar yüreğe koyup kaçacak iblis bu elbette günah saçacak
"İblis bu elbette günah saçacak" Harikaydı değerli Üstadım. Yazan güçlü kaleminiz daim olsun. Yüreğinize sağlık.
yüreğinize sağlık degerli kalem emekti ve yerindeydi
saygımla