(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakıp dıştan kalıbına Herkesi adam sanma Evet; Kılık kıyafet tamam Göt göbek ense Traşı da yerinde Bakınca adam(!)
Fakat nedense İki lâf etmeyince Çözülmüyor kimliği, Duyulunca sesi Dökülüyor maskesi, Dilindeki lâf Sana bana gaf; O görünüşü kelli felli Yüzüne bakıp Adam sandığın adam İçi belirsiz, dışı belli Şeytan mı, melek mi Kavun mu, kelek mi ’Ben insan değilim Öküzün tekiyim Alabildiğine bencil Kendimi düşünürüm Elden bana ne?!’ diyor.
Bu kişi demek ki Çok şık giyinir Mal gibi de yer İnsanlıktan anlamayan Ancak ona insan der?!
Onun için atalar ’Hayvanın alası dışında İnsanın alası içinde!’ Demişler veciz biçimde!
İnsanoğlu türlü türlü ’Adam sandık eşeği Kaba yazdık döşeği’ Nerede hırsız var Hepsi malı götürdü(!) Mebus oldu başımıza Mallığından ötürü(?) Ortak oldu aşımıza!
Ne derseniz deyin Asıl mesele beyin; Dolu mu boş mu Ayık mı sarhoş mu Riyakar, yalaka, hain İşbirlikçi liboş mu?! ... Kıkdokuz, elli; baştan Adam olmadığı belli; İnsan değil mal, Eksiği tabanda nal(!) Dış görünüşü çekecek Yanına var, tepecek!
Şaban AKTAŞ 22.01.2016
Şaban Aktaş (Şaban Aktaş) (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.