(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU HAYATTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU HAYATTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Necip Fazıl üstadın "Son gün olmasın dostum, çelengim, top arabam; Alıp beni götürsün, tam dört inanmış adam." dediği vasiyet beytini hatırladım. Tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
dört dost kime yeter Durak abim hadi tabutu taşıdılar diyelim Yasini şerifleri kim okuyacak :) şaka bir tarafa anlamlı bir söz sahte dostlardan bıkkınlığın bir ifadesiydi aslında
Türk yurdunun evlatları sırada Bayrak için, Ezan için can verir, Vatan aşkı kutsal durur yücede Türklük için şehit olur ser verir. ---- 29.12.2015 – İstanbul
Yüreğine sağlık hemşerim, kısa ve öz olarak nokta vuruşu yapmışsın tam yüreğimden vurdun, insanlar vefasız olduğu gibi, iftirayı ve fesatlığı meslek edinmişler , hepimizi Allah islah etsin yüreğine sağlık, saygı ve selamlar. İnsanları tek taraflı dinleyip yargısız infaz yapmayacaksın, vicdanlı ve adaletli olaksın
muhlis sünbülcü tarafından 1/22/2016 10:52:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel ve etkileyici ben bunu hep düşünürüm. Rahmetli annem derdi 4 oğlum var beni inallah omuzlarında taşırlar. Gerçekten doğru söylermiş. Oğlu yoksa kardeşi, bunlarda olmazsa varsa dostları. kardeşlerim ve oğullarım İsterse gerisi yalan olsun yeterki canlarım yanımda olsun. Allah candan seven dostlarımızı eksik etmesin. Selam ve saygılarımla kardeşim.
Doğru söze ne denir, Allah cc doğruları çıkarsın karşımıza hocam, saygılarımla..