Gelip geçeni düşünme Geçecek olan cana bak Gün battığı yerden doğmaz Nerden doğar, o yana bak!
....................... Desem de inanma bana ....................... Evvel ve ahirsin cana ....................... Çünkü aşık oldum sana ....................... Gönül gözünden yana bak!
Güneş gözlerinden doğar Sana özlemimden doğar Karanlığı ışık boğar Pervane olmuş cana bak!
...................... Ne cilveye ne de naza ...................... Aşığın elinde saza ...................... Gönüle verdiği haza ...................... Dilimdeki hicrana bak!
Sen ki damarımda kansın Didemdesin pür nihansın Bir değil iki cihansın Sen hep yüzümden yana bak!
..................... Ben ki yönümü şaşırdım ..................... Güneşine yol düşürdüm ..................... Sen olmasan çok üşürdüm ..................... Hasretinle yanana bak!
Güneşe uzanan dala Çiçeğinden sızan bala Aşkla sana gelen yola Kalbimde heyecana bak!
.................... Ali değil Veli değil .................... Bu bir ağaç dalı değil .................... Bir çingene falı değil .................... Gir gönlüme gel bana bak!
Aktaş sen ne deliymişsin Bükülmüşsün eğilmişsin Hiç farkında değilmişsin Gerçek seven cânâna bak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.