Kirpiklerin; kömür karası kirpiklerin saçaklarına değgin,yuvasına örülmüş ikiz beyaz güvercin tüneyen, ela gözlerin sıcağında yüreğinin düşlerin mutluluğu yumurtasında cenin yalın sevgilerin ezeli soyluluğu umutlar uçururcasına yelken açıyor sularda...
Gülümsedin;güneşi erittin sevgi aktı yüzünden kar topladı yüreğimde ellerin baktığın an çivilendi çerçevelendi gönlümde zaman...
Firuze kıvamındaki durgun nehir alıp götürdü seni;ardından akan sular hiç farkında değilsin sarıp sarmaladı gölgeni yalayıp sessizce yuttu girdabında .. Deniz’e aktı sukunluğum tatlı suların umutsuzluğu Arşipel’de mayalandı... .. Gülümserken sen ılık ılık bir kızı daha oldu denizin çığlık çığlığa martılar kilitlendi gözlerine kanat açarken gökyüzünde bir doğumun muştusu yıldızları yasa boğdu bereketli yağmurbulutu...
-II-
Kirpi kirpi kirpiklenip günışığıyla girdin yüreğime kıyısında o nehrin deniz kestanelerinden bile yakıcıydı gözlerin...
Çiçeğe duran dallarında ağdalı bir bahar gibi sana bakan salkımsöğüt yüzünü görse endamında silip süpürecekti bastığın yerleri tozun düşse suya anında köpürecekti Akdeniz;mayalanıp sevdayla serip dökecekti kıyılarına sevilerini kollarında AFRODİT’in... .. Uyanınca Kronos elinde tırpan düşlerinde intikam acısında Uranos;hayalarını tutan Gaia; Gözyaşlarını tutamayan yüreğinde dayanılmaz acısıyla saldırırken arılar, çiçeğinin hasetinden Deniz’i içmiş bülbüle döneceğim hasretinden...
Salkımsöğüt olta saldı sulara misinasını saçlarından aldı kargı değil onparmağımı doladım;uladım birbirine yüreğimi takıp çengeline sevgimi bıraktım en derin yerine avuçlarımda umman,uskurunda bir gemi yala yut sevincimi,sen ye bu yemi yılanbalıklarının göç mevsimi geldi mi yüzerek geç o ’ Deniz’i ’ o neh’ri emi?!
Yokluğun yürek sahrası kirpiklerin deniz dikeni yüreğimde bir sıtma nöbeti değişik bir cins ’Malarya’ açıp kapadıkça gözlerini beni kirpiklerinde ara unutma yüreğimi dibinde suların; Deniz dikenlerin içinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ'İN DİKENLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ'İN DİKENLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz için yazılmış en güzel şiirlerden birini okudum .Öylesine güzel ki sayfada kalakaldım. Sanırım bir kaç kez daha geleceğim bu güzel şiire.Deniz'in dikenleri değil de deniz sevdası olmalıydı bu şiirin adı desem.Ama böyle bir isimle yazdıysanız vardır bir haklı sebebiniz.Çok güzeldi .Muhteşem bir şiir.Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle.
Çok teşekkür ederim, bu sayfayı ziyaretiniz için...Kirpikleri çok hoştu, ...Diken gibi batıyordu desem...O neenle ''Denizin Dikenleri'' oldu... Tutulmuştum ama, çarem yoktu...her aşk imkansızdı, taki mutsuz bir beraberliği sonlandırana kadar...
Yokluğun yürek sahrası kirpiklerin deniz dikeni yüreğimde bir sıtma nöbeti değişik bir cins ’Malarya’ açıp kapadıkça gözlerini beni kirpiklerinde ara unutma yüreğimi dibinde suların; Deniz dikenlerin içinde... ÇOK HARİKAYDI ÜSTADIM YİNE SAYGILAR SELAMLAR ELLİRİNİZDEN ÖPÜYORUM...
Yokluğun yürek sahrası kirpiklerin deniz dikeni yüreğimde bir sıtma nöbeti değişik bir cins ’Malarya’ açıp kapadıkça gözlerini beni kirpiklerinde ara unutma yüreğimi dibinde suların; Deniz dikenlerin içinde...
Ben duygularımı bundan daha sade anlatamadım,gerekte görmüyorum,ama her şiiri her insan farklı algılar ve yorumlar,çünkü yaşama bakışımız ve yaşadıklarımız aynı şeyler değil,ama siz buradan esinlenerek yeni bir şiir yazmayı düşünüyorsanız o sizin duygularınızı yansıtmayacaktır,bilmem bunun bilincinde misiniz? Teşekkürler yorumunuz için...
Yokluğun yürek sahrası kirpiklerin deniz dikeni yüreğimde bir sıtma nöbeti değişik bir cins ’Malarya’ açıp kapadıkça gözlerini beni kirpiklerinde ara unutma yüreğimi dibinde suların; Deniz dikenlerin içinde... çok güzeldi.tebrikler