BİN HATIRA-4 –(Rahmet olsun cümlesine) Rahmetli ’’CİCEM’’di emmimin eşi Hakikate olur ahrete düşü İbadette daim hayırda kişi Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GARA YUSUF’ deyim hatır sayardık Evde her daimde ismin duyardık Büyükler hürmette bizde uyardık Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’KEŞİR MÜMÜNE’’de ebe yerine Kalbimin içinde koydum derine Onunla yaşadım geldim yarına Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’TOPALIN AVRADI’’ Fatma cicemiz Başımıza taçtı sanki ecemiz Unutursak tam olmaz aciz hecemiz Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’BIYIKLI’’ babamla emmi uşağı Demirel’le gördüm yetmiş kuşağı Evimiz bitişik kütük aşağı Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’HACI MUSDAHA’’yı analım şimdi Dudun dibindeki çeşmeye çömdü Çırlavuk deseydim bilirler kimdi Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GAR’AHMAT’’ vardı evi yakınca Görünür belki de azcık bakınca Uzun palto giyer evden çıkınca Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’SIRLIYI’’ bilirler yakındır vefat Girişken adam sanki bir afat Adı yetiyordu meşhur şatafat Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GÖKMEN’ in evinde zeki oturur Hayaller alır da düne götürür Özlemler hasretler bizi bitirir Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’ÇATLI KİREZ’’in kızı ’’altındı fatma’’ Çok çalıştı didindi yüklendi yatma Kolayla dolmuyor samanla batma Nice bin hatıra bıraktı gitti... Adnan SİVRİ/BOZKIR-İ ..../11/2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİN HATIRA-4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİN HATIRA-4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanları cennet olsun usta
Kalemine yüreğine sağlık
____________________________Selam