Tomurcuk güller gibiydin dalımda, Her gün itinayla sulardın toprağımı. Sonra bir gün güneş oldun, Ne kadar dalım varsa kurutup kaçtın. Ben güneşe inat yağıyorum toprağıma, Dökülen tohumlarını tomurcuk etme uğruna. ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakın;tomurcuk olan zaten ben değilim ki. Sevilen kişi. Ben ona hayat veren gövdesiyim (dalları).su konusuna gelince de, gözyaşlarımla hayat veriyorum içimdeki tüm kırıklığa. Zaten şiirlerde mecazi bir çok cümle kurulur. Önemli olan içeriği. Ben toprakla bütünleşmiş gül ün dallariyim, o ise gövdemde hayat bulan bir tomurcuk. Yağmur ise gözyaşlarım. Falan filan işte. ..
Şiiri anladım sadece tezat bir iki cümle aklıma takıldı. Tomurcuk olacaksanız yağmur karşıdaki olmalı Yani bir insan hem su hem toprak olamaz demek iatediğim bu :)))
Demek istediğim:dalımda tomurcuktun (yani benliğimle bir parça misali) Mutlu edip actirirdin tomurcuklarimi, ama bir gün güneş oldun (mutsuz ettin)ve toprağımı kurutup çiçeklerimi döktün. Ama ben sana inat hala içimde senden kalanlarla tekrar bir şeyler var etmek istiyorum.
Yeterince açıklayıcı olmuştur umarım.
Eleştirilmek bile gurur verir bana;demek ki öyle yada böyle dikkat çekmişim. Saygılar. ..
Nice güzel eserlere inşaallah.
Beğendim, Kutlarım...
...................... saygı ve Selamlar....