yıpranmış klasörler dosyalar içinde yüzlerce kâğıt; gâhi şarkı gâhi şiir gâhi ağıt, raflarda toza belenmiş emek emek kim bilir kaç kez okundu yüreğime dokundu düşler elek elek gözlerimin nurundan elenmiş... ... toz ve duman işte zaman partikülleri; olduruyor dalında gülü yanıyor közü sevdanın ağlatıyor gül seven bülbülü, özü köz, bürünüyor külleri...
...
odamın içi, adamın içi raflar gibi karmakarış ne yapsan eylesen bitecek zamanla yarış; ey habibi, şimdiye değin kazanılmamış amansız yarışın galibi sen mi olacaksın nafile yalvarış yakarış gül gibi solacaksın!
2. daktilo, radyo, masa, ütü ve ütü tahtası ve bu odanın içinde az mı ütülendi adamın kafası?!
... ben giderim o/dam kalır; o/da bir gün göçer gider ömür kömür gibi yanar bir gün geçer gider var ise kalburüstü bir kaç satır şarkı türkü d/ilden d/ile t/elden t/ele sedam kalır...
3. iki çocuk ip çevirir üçüncüsü ip atlar, neşeyle devrilir gün ay geçer gün geçer elinde kirman iğirdiğin yün geçen ömrü ispatlar!
... doldur ey saki var mı ömür baki ister pembe giyin ister haki zaman her zaman en büyük şaki!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O/DAM VE ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O/DAM VE ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doldur ey saki var mı ömür baki ister pembe giyin ister haki zaman her zaman en büyük şaki! Vel hasılı bu mudur?El cevap:evet budur hayatın özeti.Kutladım kardeşimi.
Kalemin susmasın
_________________________Saygılar selamlar