(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK YÜZYIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK YÜZYIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ayrı kalırız ne de koparız İnşallah düzelir izahlarımız
Son iki dizeye noktayı kalben koymuş şair, sizin güzel ,yapıcı diklerinize katılıyorum efendim.Aydınlık yüzyıllara hep birlikte. Bizler zaten bir bütünüz asla ayrılmayacağız ,ayrılmayız efendim...
Ülkemiz insanlarının akıl ve izanları kontrolden çıkmış. Siyaset saltanat ve hanedan düşünür olmuş. Devlete ceberrut deyip yağmayı sevap saymışlar. Ülkem insanlarını allah ile kandırarak yoksulluğa mahkum etmişler. Vs. Şiiriniz oldukça güzeldi. 2016 yılını iyi tasvir etmişsiniz. 2016 yılı ve sonrası için iyi dileklerimi iletiyor, saygı, sevgi ve selamlarımı yolluyorum.
Değerli Arkadaşım hüzün yüklü bir şiir Sonuçta, sosyal kimlik ve rollerin gerekleri olarak algıladığımız söylem ve eylemlerin, insanlar tarafından mantık ve düşünce süzgecinden geçirmeden otomatik olarak uygulanabilen şeyler olarak ortaya çıkması, insan psikolojisiyle ilgili tuhaf bir yönü öğrenmemizi sağlıyor tamamen şiddetten uzak insanlar bile gerekli şartlar oluşursa en gaddar canilere dönüşebiliyorlar, videoyu izledim video animasyon görüntüleri insana hüzün kaplıyor yazılacak çok şey var kardeşim her şey canavara dönüşmüş Allah müslümanların yardımcısı olsun ..Yüreğine emeğine kalemine sağlık kutluyorum..
......................... Saygı ve Selamlar...