(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN YOKLUYOR ÖMRÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN YOKLUYOR ÖMRÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinde renkli anlatımlar var hoş bir gökkuşağı gibi... İmgeler yerinde ve yüklemi kıran söz dizilimin de hoştu. Güzeldin yine. Beğenimle... Sevgimle şiirle kal...
en son bir kanat çırpınışı uzaklığının masalını unutup gözlerinde kendimle başlıyorum teyelli zamanda bu gün gün yokluyor ömrümü ............. Gençliğimiz bir kaval ezgisinde ateşinde unuturken Sırılsıklam kuru dallara asılır düşlerimiz Kirpiklerde asılı hüzünlü yüzü gibi sevdanın... En gerçek masalları soyunup sevdayı giyindiğimizde başlar Ufka bakan özlemli geceler Yıldız yıldız her nefes yoklar ömrümüzü.
Resim de, dizeler de muhteşemdi sevgili dost. Sevgi ve selamlarımla kutluyorum.
gençliğim bir kaval ezgisinde kalırken yarım yoldu adeta her yokuş yalpayla yürüyüşüm yağmurla ıslanıp kuru dallara asıldığım KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER
Hepimiz pencerelee asılı düşler kurduk kurmaya devam ediyouz.Önemli olan pencerelerimizin ne kadar geçekçi ve ne kadar geniş olduyğu değil mi? tebrikler
bu gün
gün yokluyor ömrümü
Sevgili Ağabeyim...
Şiirlerinde renkli anlatımlar var hoş bir gökkuşağı gibi...
İmgeler yerinde ve yüklemi kıran söz dizilimin de hoştu.
Güzeldin yine.
Beğenimle...
Sevgimle şiirle kal...