Gerçeği bilmenin sonu yalnızlıksa varsın olsun, Yalanlardaki kalabalıktansa, yalnızlık tercihim, Yalan maskelerden uzak gerçekle yüz yüzeyim, Düşlerimle ben birlikte tek yürek umuda koşan gerçeğim, Yalnız ama onurlu kimliğim,…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIK...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIK...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlığı gerçek bir dille anlatmak budur kellime kalabalığı yerine az ve öz şiiriniz arının misali binlerce çiçekten topladığı usarelerle bir damla bal yapışı gibi, Şiiriniz bir damla bal tadında olmuş,Saygılar sunar, mutluluklar temennisiyle...Hoşça kalın
Gerçeği bilmenin sonu yalnızlıksa varsın olsun, Yalanlardaki kalabalıktansa, yalnızlık tercihim, Yalan maskelerden uzak gerçekle yüz yüzeyim, Düşlerimle ben birlikte tek yürek umuda koşan gerçeğim, Yalnız ama onurlu kimliğim,…..
Duygunun ve erdemin dizelere aksi kutlarım. Sevgilerimle...
Düşlerimle ben birlikte tek yürek umuda koşan gerçeğim, Yalnız ama onurlu kimliğim,….. Özellikle burasını daha çok sevdim. Aslında yalnızlık bir nevi insanın kendisi ile başbaşa kalması ve hatta kendisini bir nevi sogulaması gibi görüyorum. Üstadım hiç kimse yalnız değildir Çünkü anılar kişiler ve düşlediklerin içinde saklıdır yalnız bırakmaz saygılarımla.