Saygı değer Gönül dostlarım uzun zamandır aranızda yokum Sağlığım biraz bozuldu İnşallah kısa zaman içinde aranızda olmak dileklerimle Kandiliniz mübarek olsun Rabbim dualarınızı kabul etsin Sevgi saygılarımlasınız Ayşe Karan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kandiliniz mübarek olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kandiliniz mübarek olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece, zerreden küreye bütün bir kâinata rahmet olarak gönderilen Resûl-i Ekrem Efendimiz (SAV)’in varlık âlemini şereflendirmesinin 1445. yıl dönümünü idrak edeceğiz. Öncelikle Mevlid-İ Şerifine bir kez daha erişme bahtiyarlığına nail olduğumuz adalet, merhamet, muhabbet ve hikmet peygamberi Muhammed Mustafa (SAV)’yı tazim ile yâd ediyorum. Salat ü Selam, tahiyyat ü ikram, her türlü ihtiram ona, âline, ashabına ve etbaına olsun. Onunla gelen vahyin ışığı gönüllerimizi bir kez daha aydınlatırken, bu ışığın bütün insanlığın muhtaç olduğu manevi huzura dönüşmesini, vatanımız, milletimiz, gönül coğrafyamız ve topyekûn yeryüzü ahalisi için Mevlid Kandili’nin barış, bereket ve selamete vesile olmasını Yüce Rabbimizden niyaz ediyorumSaygı ve selamlarımla...
UÇSUZ BUCAKSIZ GÖKYÜZÜNDE KANAT ÇIRPAN MARTILARIN. SONSUZ HUZURU ANLATAN DENİZİN MAVİLİĞİNDE GÖRDÜKLERİ KENDİ YANSIMALARI KADAR EŞŞİZ HAYAT GÜLÜMSEDİKÇE VE UMUT ETTİKÇE YAŞAMAYA DEĞER YAŞAMAYA DEĞER HER DUYGU SENİ DE BULMASI DİLEĞİYLE
alıntı
KANDİLİN MÜBAREK OLSUN VE İNŞ.EN KISA ZAMANDA SAĞLIĞINA KAVUŞURSUN :)
Geçmiş olsun,en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileğimle acil şifalar diliyorum annemmmm.Kendine dikkat et lütfen.Güzel günleri sağlıkla yaşayın hep.Mevlid Kandiliniz Mübarek olsun.Hayırlı Kandiller.Sevgi ve selamlarımla.
Taktir ederek Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...