(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sezim-12 / GİTSEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sezim-12 / GİTSEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
konusmadan kendi kendine her gece, sayiklamadan, hesaplasmadan kendi kendini yendigini sanip ya da eh yeter be demeden gozunu kapatamaz ki insan. her gece edilen o sizofrenik kavga kendi kendinin kasini gozunu yarip yorgunca yastiga bas koymak ... sonra da hic bir seyden utanmadan sabah uyanmak ... hadi bana eyvallah!
Deli gibi konuştuğum gecelerde hesaplaşmasam, birazcık sussam.
Yok ki desem bende akıl, cevap vermesem.
Sonra da bir gülümsemeyle "Haydi bana eyvallah." desem.
hiç bir yere gitmeyin valla. bırakın hesabı kitabı hayat neyi gerektiriyorsa yüreğiniz neyi söylüyorsa sesine kulak verin. öyle girift öyle karmaşık ki ince hesapların içinden çıkılmaz... eski şiirleriniz daha güzeldi.. bu biraz aceleye getirilmiş gibi sevgiyle kalınız...
Uyumasam da, burada da olmasam. Deli gibi konuştuğum gecelerde hesaplaşmasam, birazcık sussam. Yok ki desem bende akıl, cevap vermesem. Sonra da bir gülümsemeyle "Haydi bana eyvallah." desem.