(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba oğlum.Sayfama hoş geldin.Şiirin çok güzeldi.tebrik ederim..insan ,tek ana ve babadan gelme dünyada birbirine kardeş gözüyle bakınca suç olur mu.nifak tohumlarının artık ekilmesini, kimsenin birbirini çekememezlik gibi bir duygusu olmamasının suç mu olduğunu sorguluyorsun.tabiki suç değil.öyle düşünenler,zaten yeryüzünde insanlıktan çıkmış kişiler. kimse kimseyi beğenmiyor. herkes bir ün ve şan peşine düşmüş.gariban ezilirse ezilsin ne olacak ki.artık yurdumuzda değerlendirilemedikleri için beyin göçleri başladı.çünkü öbür ülkeler daha çok para veriyor ve kıymetli insanlar maalesef birer birer göç ediyor yabancı ülkelere.bunun önüne nasıl geçilecek.gözleri açlar birimleri sarmış.terör diz boyu..artık herkes resmi duracak kardeşlik kalkacak.menfaat ve para kardeşliği başlayacak .Böyle istiyor çıkarcı kesim.Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet ol oğlum.Selamlarıml Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.