umut tükendi artık özlemin nede zormuş hüznü kucaklıyorum gözümü çekmem yoldan içimin içindesin sensizlik oddan kormuş el ve kol kelepçeli mühürledin yar soldan
hiç değilse bir günde bir arayıp da sorsan boynu bükük kaldıksa vefasız sensin sebep her şeyi talan ettin sanki bir zalim korsan utanmaz sıkılmazsın kalmamış sende edep
nice ay ve yıl geçti saçlara aklar düştü söylenir durur namın can evimden sen vurdun bindiğin dalı kesmen hiç olunmaz bir işti adım adım hep kaçtın ne aradın ne sordun
buymuş kader kısmetim deyişte avunurum yoktur nasip elimde koşmaktan da yoruldum ne yapsan ne etsen de bıkmadan savunurum bir sel gibi akarken yolum kestin duruldum
hiç bilmezmişim meğer deli dolu yönünü vuslatı’mı beklerken ayrılıklar sardı yar sen hiç bir an görmedin arkanı ve önünü ömür geçip gider de yokluğun içimde har…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Umudun bittiği yerdeyim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Umudun bittiği yerdeyim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli üstadım bu hüzünlü satırları yazan o yüreğe selam olsun "el ve kol kelepçeli mühürledin yar soldan" diyorsun ya bence finaldi ...........tebrikler üstadım
Sevgiliye serzeniste bulunup,bu anlamli siirle sitem dolu duygularini dize dize dile getirmis degerli üstadim..Yapi taslarinin yerli yerine birer inci tanesi zerafetiyle serpistirildigi,ahegi ve akiciligiyla kendisini severek okutturan bu coskulu siiri ve degerli üstad Kadri Atmaca Beyi yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..
umut tükendi artık özlemin nede zormuş hüznü kucaklıyorum gözümü çekmem yoldan içimin içindesin sensizlik oddan kormuş el ve kol kelepçeli mühürledin yar soldan Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam.Selam ve Saygılarımla..
umutlar tükenmez bilinse de an geliyor içinden çıkılmaz bir sapakta mıhlanıp kalıyoruz. yine de yeniden başladığımız her yeni dönüm noktası umutları da ısmarlıyor gökyüzüne. yüreğinize sağlık değerli hocam. tükenmemeli ki tüketmeyelim hayatı. saygılarımla efendim...
Bu kadar da güzel bir şaheser,yapıt meydana getirmek ancak üstadların izinden giderek oluyor heralde hep var olun ki biz yolumuzu şaşırmayıp başka yollara sapmayalım. Ne denilebilir ki üstad yazmış yine.
hiç bilmezmişim meğer deli dolu yönünü vuslatı’mı beklerken ayrılıklar sardı yar sen hiç bir an görmedin arkanı ve önünü ömür geçip gider de yokluğun içimde har…
Mükemmel dizeler di.Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun değerli Üstadım.
Şiiriniz çok güzel lirik bir.şiirdi hasreti ve sevgiyi , özlemi anlatıyor. Severken yaşamak Güzeldir, Ayrılınca Yaşamak Izdıraptır..sabredeceksin arkadaşım.başka yolu yok.belki döner gelir bir gün. Yani ancak bu kadar yazılır - Şiirdeki akıcılık harikaydı. İmgeleri dansettirmişsiniz şiirinizde. Tebrik ediyorum .Puanım tam .Kutlarım. Selamlar arkadaşım…
nice ay ve yıl geçti saçlara aklar düştü söylenir durur namın can evimden sen vurdun bindiğin dalı kesmen hiç olunmaz bir işti adım adım hep kaçtın ne aradın ne sordun
buymuş kader kısmetim deyişte avunurum yoktur nasip elimde koşmaktan da yoruldum ne yapsan ne etsen de bıkmadan savunurum bir sel gibi akarken yolum kestin duruldum
hiç bilmezmişim meğer deli dolu yönünü vuslatı’mı beklerken ayrılıklar sardı yar sen hiç bir an görmedin arkanı ve önünü ömür geçip gider de yokluğun içimde har…
tebrikler usta gönül sesin ve kalemin susmasın saygılarımla..
Şiirin.., Gerek içeriği, Gerekse ustaca anlatımın mükemmeldi.. Hak ettiği değeri de almış, kurdelesi de benden., helali olsun.. Usta şairi., en kalbi duygularımla tebrik ediyorum, selamlarımla..
sevda yüklü, duygu dolu, buram buram hasret tüten mükemmel dizelerdi. umutlar üzerinde kara bulutlar birikmiş,aman umut zarar görmesin... güzel şiir okudum...tebrikler ve saygılar sunuyorum.
umut tükendi artık özlemin nede zormuş hüznü kucaklıyorum gözümü çekmem yoldan içimin içindesin sensizlik oddan kormuş el ve kol kelepçeli mühürledin yar soldan
Kutlarım hocam güzel dizeler yüreğine kalemine sağlık selam ve saygılar
umut tükendi artık özlemin nede zormuş hüznü kucaklıyorum gözümü çekmem yoldan içimin içindesin sensizlik oddan kormuş el ve kol kelepçeli mühürledin yar soldan...........tebrikler üstadım