(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu şiiri nasıl yorumluyorum.Keşke kitapçılarda satılan yorum kitapları olsaydı.oradan faydalanırdık.Ben bu sitede 2012 Ocağın dan beri yorum yapıyorum.Önceleri hece şiirlerini de ölçülerine ,kafiyelerine göre ayırıp bir güzel edebi şekilde yorumluyordum.A baktım ilgilenen yok.Ben de vazgeçtim.Bana düşman olup sataşanlar oldu,siteden çıkacaktım.Sonra arkadaşlarıma kıyamadım.Çok güzel bir çevrem olmuştu.Onlar bırakmadılar. Şiire gelince 1-Şiiri önce çok güzel okurum,anlayamazsam bir daha okurum.mesela post modern şiirleri önce 1962 yılından beri şiir yazdığım halde anlayamıyordum.Ama daha daha ileriki günlerde bunları da anlamaya başladım. 2-Şiir hece ise ölçüsüne bakarım,kafiyelere,duraklara bakarım.dörtlükleri önce bütün olarak sindirir,şair ne demiş,hangi amaçla yazılmış onu incelerim. 3-Hangi tür şiir olduğuna bakarım. 4-Ona göre alıştım artık yüreğimden gelen duygulara bazen sanal olarak,onlarla yaşayarak,bazen de şiirin içine girer yorumumu yaparım.Yorumlarımı dosyalarım.ileride çocuklarım bu konuda kitap bastırabilsinler,çünkü yararlanabileceğimiz hiç bir kaynak yok.50 ye yakın yorum dosyam var.saklıyorum onları. 5-Bu konuyla ilgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum.Yeni bir kardeş tanıdığım için mutluyum.Selamlar gönderiyorum.
suzan çelik tarafından 1/23/2016 12:24:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli kardeşim.yüreğine kalemine ve ellerine sağlık.ne kadar güzel bir dörtlüktü.vefasızlık ve sevgisizlik ile ilgili seçtiğin konu çok güzeldi.Sevgisizlik zehirli bir sarmaşıktır, kendi ellerimizle diktiğimizdir ve artık büyüyüp etrafımızı sarmasına mani olamadığımız... bir kuyunun dibine düşüp, orada yalnız kalmaktan başka bir şey değildir.Kutluyorum bu güzel dörtlüğü,selamlar.
Siir üreten yüreği kutlarım...
Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar.