(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜSRİF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜSRİF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözün hamallığını taşımadan özün güzelliğini iki satır yükle taşıdın bu sayfaya. Kısa kelimelerle bunu anlatmak üstün bir zeka ve bilgi gerektirir. Şair kardeşim yürekten kutluyorum seni.
bazen zaman geçmiyor diye şikayet ederiz istediğimiz nedir o halde zaman durduğunda canımız sıkılır hızla akıp gittiğinde ise ömür geçti diye dertleniriz iki halde yaramaz bize o vakit senin dediğin gibi yapmalı güzel olan şeyler ile vaktimizi doldurmalıyız
KIYMETİNİ BİLEMEDİĞİMİZ, EN KIYMETLİ HAZİNE, AKIP GİDİYOR; HİÇ DURMADAN AN BE AN. BİR KUŞUN ÇIRPINIŞINDA, BİR HOROZUN ÖTÜŞÜNDE ZAMAN. KAYIP GİTMEKTE; BİR ATIN YELESİNDE, BİR UÇURUM TEPESİNDE. UÇUP GİTMEKTE; BİR BEBEĞİN FİIZAHINDA, BİR ARSLANIN TUZAĞINDA. KOŞARCASINA AKIYOR! BİR GECENİN KUCAĞINDA, BİR GÜNÜN SABAHINDA. BİR YILDIZIN KAYIŞINDA; GÜLÜN KOKU YAYIŞINDA. HER GÜNEŞİN DOĞUŞUNDA, HER TUTUKLU KOĞUŞUNDA. GİDİYOR ZAMAN! AYLARIN ARDINDAN, YILLARIN BAĞRINDAN. BİR ÖĞLE VAKTİ; GEÇİYOR ZAMAN FARKINDA OLMADAN. TÜRKİYE’MİN FİZİĞİNDE, BİR FIRTINA MÜZİĞİNDE, BİR ÖĞRENCİ ÇİZİĞİNDE, NİŞANLININ YÜZÜĞÜNDE, GİDİYOR ! KOŞARAK ZAMAN, BİR SEBZE EZİĞİNDE. MÜMKÜNMÜDÜR DURDURMAK, KOLAYMIDIR HAPSETMEK, TEK ÇIKAR YOL, KAÇIRMADAN FARKETMEK.
ÖMER KILIÇBAY
iki mısrayla gene gene ne güzel şeyler anlatmışsın oğlum tebrikler.............
ZAMAN ....................BİZ TEKNOLOJİ KURBANI İNSALAR HER ŞEYİ ÖNLARALA HAL ETMEK İSTİYORUZ :UYKUYU AÇLIĞI YÜRÜMEYİ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ZAMAN A HİÇ BAKMADAN ......................ZAMAN BATIDA DAHA ÇABUK GEÇİYOR ÇÜNKÜ TEKNOLOJİ TEKNOLOJİ ÖLDÜRÜYOR KIYMETLİ SAATLERİMİZİ OYSAKİ DOĞUDA BAZI ŞEYLER DAHA ÇOK DOĞAL OLDUĞU İÇN ZAMAN ÇABUK GEÇMİYOR DEĞERLENDİREBİLİYOSUN.............................. ...................................................................................................TEBRİKLER DUYARLI ŞAİR.........
tbrk ederim üstsdım yazılarınız da kelime hazinemi geliştirmek adına ilgi ile takip etmekteyim... hafızamda yer ettim ....kutlarım ....beyitleriniz harika ellerinize sağlık ........
Türkçede de aynı mânâda kullanılan Arapça bir kelime. Hakîmlere göre, Atlas feleğinin hareketinin sayısına zaman denir. Sultan anlamında da kullanılır. Kâşânî'ye göre, indiyye mertebesine izafe ve nisbet edilen ân-ı dâime zaman denir.
şair arkadaş vakit anlamında kullanmış ve harika bir tek beyitle sonsuza koşan zamanı özetlemiştir. kutlarım şair arkadaşı.
Ne yazık ki insanoğlu zamanını değerlendirmiyor. Geriye döndüğü zaman senelerin ne kadar çabuk geçtiğinin farkına varıyor. Her şeyi boşu boşuna harcıyoruz. Çok güzel bir beyit olmuş. Yazanın yüreğine ve kalemine sağlık…