Biter mi bitmez mi bu gece bilmem, Sabaha uzun bir yolculuğum var, Gözyaşım akar mı akmaz mı bilmem. Sevdiğim şehirden ayrılacağım. - Özlemle doluydum içim karadı, Sevdigim dostlarım bir bir aradı, Memleket sevdası bana yaradı. Sevdiğim şehirden ayrılacağım. - Baharda gelmisken kışa kalmışız, Nasıl geçti zaman farketmemişiz, Memleket havası çokca almışız, Sevdiğim şehirden ayrılacağım. - Bu yılı böylece bitiriyorum, Tüm sıkıntıları yitiriyorum, Yeniden gelmeyi de diliyorum, Sevdiğim şehirden ayrılacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK VAKTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK VAKTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharda gelmisken kışa kalmışız, Nasıl geçti zaman farketmemişiz, Memleket havası çokca almışız, Sevdiğim şehirden ayrılacağım...............//Bir özlem, bir hasret,bir ayrilik siiri...cok güzel duygularla süslenip dile getirilmis,severek okudugum güzel bir siir kutlarim yürekten...selam ve saygilarimla..
Merhaba değerli kalem Her zaman olduğu gibi, eser güzeldi . Kutluyorum yürekten,yalansız,riyasız. Gönlüne,ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Duyğu yüklü kalemin daim olsun deyerlı hocam Yürek sein hiç susmasın kalemin kavi başmız daim olsun Yürekten kütlar saygilar selamlar yoluyorum diyar gurbtten
Çok teşekkürler Hüseyin bey Mecburiyetten diyelim memleketten ayrılışlarımız ve doğup büyüdüğümüz yerlerin özlemi içimizden eksilmiyo. Sevdiklerimizl buluşunca ayrılmak ta zor geliyo. Selam ve saygılarımla
Çok teşekkürler Şairem 1 aydır memleketimdeydim. Güzel günlerdi, Sevdiklerimizden ayrılması biraz zor geliyo elbette ama kürkçü dükkanımıza dönme vakti gelmişti artık. Selam ve sevgilerimle.
Dünyayı Şiir, şairin duygularıyla Kurtarır.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...