kaba kuvvet değildir gerçeğin avantajı gönül güzelliğiyle yürümektir mesele çıkar kavgası ile sürdürmeden şantajı insan olma hazzına varmak varken el ele
gizli girdin içime her daima benle’sin karartıp durdun ömrü hayatım da semle’sin istem hiç eksilmiyor istersin hep yemle’sin hiç aldırmaz bir tarzla ömrümü verdin yele
sana ne söylesem ki beklenen sensin varım sana yanlış bakanın gözlerini oyarım hiç mi doğrun yok ki hep yanlış şeyler duyarım yanlışa düşüp bizi rezil ettin sen ele
doğru ve yanlış nedir hiç görmemiş değilsin ocağımız tütmüyor ister misin dağılsın hep beklediğin benden inek gibi sağılsın aç gözlülüğünden de serveti döktük sele
it gibi dalaşmaktan boşa geçirdik yaşı caydın verdiğin sözden sen başlattın savaşı bela oldun başıma ne göz koydun ne kaşı kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaba kuvvet değildir gerçeğin avantajı gönül güzelliğiyle yürümektir mesele çıkar kavgası ile sürdürmeden şantajı in…san olma hazzına varmak varken el ele (06.12.2015) AZAP
Üstadım haklı kelâmınızın her hece ve cümlesine gönülden katılıyorum selam saygımlasınız yüreğiniz var olsun.
Hülya Aslan tarafından 12/8/2015 2:41:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık çağımızın büyük hastalığı" Empati noksanlığı ve Depresyon" üzerinde ne güzel yazmışsınız.ben koydum bu teşhisi huzur kalmadı ne ailelerde ne toplumda ne de devletlerde bir yerlerde büyük hatalar yaptık ve halen yapmaya devam ediyoruz. ama işin kötü tarafı düzeltmek için kimse elbirliği ile çaba harcayamıyor. altı ayda yaklaşık 40.000(kırkbin kişi) boşanıyor. acı gerçekler .....
o kuytu senin, bu kuytu benim diye gezinen mutluluk, şiirin düzlüğüne erişememiş.... Acılı fakat harika bir şiir akmış yüreğinizden. GÜzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
doğru ve yanlış nedir hiç görmemiş değilsin ocağımız tütmüyor ister misin dağılsın hep beklediğin benden inek gibi sağılsın aç gözlülüğünden de serveti döktük sele yine özlü sözler yine güzel sözler
it gibi dalaşmaktan boşa geçirdik yaşı caydın verdiğin sözden sen başlattın savaşı bela oldun başıma ne göz koydun ne kaşı kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele…tebrikler üstadım....
Çok güzel bir şiirdi, ya usta neden hep bir ağlayan bir de ağlatan olur ki, çınara sarılan sarmaşığa bak, acaba onların dilinden anlasak insandaki serzenişler onlarda da olur muydu...?
yani bir taraf neden sürekli vermek zorundadır da bu sevgi denen şeyi, diğeri bir türlü doymaz, hem de kadri kıymeti olmaz...
Nedim derki şiirinin birinde, "Güllü diba giymişsin amma korkarım, desenindeki gülün dikeninin gölgesi o ipek tenini incitir"
Hal böyle olunca, ya sevmeyi bilmiyor çağımız insanı, ya da sevilen sevildiğini bilmiyor ve kendini vazgeçilmez sanıyor...Acaba bu da mı bir kültür meselesi, vallahi olur mu, olur...
Gerçekten çok beğenerek okudum şiirinizi, yani epeyce bir zaman olmuştu şiirlerle konuşamayalı, bir açıldık, pir açıldık baksanıza.
Gönülden kutlarım, sizi ve şiirinizi, başarı dilemekse haddimiz değil... Saygıyla...
haticeak tarafından 12/6/2015 10:29:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
doğru ve yanlış nedir hiç görmemiş değilsin ocağımız tütmüyor ister misin dağılsın hep beklediğin benden inek gibi sağılsın aç gözlülüğünden de serveti döktük sele
it gibi dalaşmaktan boşa geçirdik yaşı caydın verdiğin sözden sen başlattın savaşı bela oldun başıma ne göz koydun ne kaşı kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele…
şair dostum yüreğin ve gönlünle yaşa .saygılarımla...
MERHABA KARDEŞİM.HARİKA BİR ŞİİRDİ.ÖDÜLÜNÜZÜ KUTLUYORUM.ŞİİR DAHA FAZLASINA LAYIKTI.GEÇİNEMEYEN ÇİFTLERİN DERDİNİ NE KADAR GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİN.BİR ÇİFT ARASINDA SAYGI ,SEVGİ KALMAZSA O EVLİLİKTEN HAYIR GELMEZ.EN GÜZELİ DİDİŞİP DURACAĞINA ,AYRILMAK ÇAREDİR.YOKSA İNSAN HER GÜN KAN TÜKÜRÜR, KIZILCIK ŞERBETİ İÇTİM DER.KUTLUYORUM BU NEFİS ŞİİRİ.SELAMLAR.
Geçimsiz bir beraberlik hayatı zindan eder. Güzel bir anlatımdı, yüreğinize sağlık hemşerim, her daim duygularınız coşkulu olması dileklerimle şen ve esen kalınız...
Yüreğine sağlık hocam inan hem düşünüp Yazıklandık kötü geçen günlere hemde Gül'e Gül'e koptuk. Ömrüne kalemine bereket. Üstadlık bu hem düşündürmek hem Güldüre bilmek.SAYGILAR
it gibi dalaşmaktan boşa geçirdik yaşı caydın verdiğin sözden sen başlattın savaşı bela oldun başıma ne göz koydun ne kaşı kumar gibi aşkta da hep atıp durdum gele…
Hislerimize tercüman oldunuz değerli arkadaşım. Yazan kalemi ve yüreği kutluyorum. Sağlıcakla kalınız...
kaba kuvvet değildir gerçeğin avantajı gönül güzelliğiyle yürümektir mesele çıkar kavgası ile sürdürmeden şantajı insan olma hazzına varmak varken el ele
Kalemine yüreğine sağlık kutluyorum Kadir hocam kalemine ömrüne bereket kutluyorum
Kalemine yüğregine saglık Kadri hocam hayatın içinden yaşanmöışlıklardan bir kesit her kes kendince bir parça bulur sanırım ben payıma düşeni aldım selam ve dualarla kutladım hocam gecen hayırlara vesile olsun