(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana söz düşmez olurmu canım arkadaşım , sen hiç susma hep konuş ve yaz ..bu kutucuklara yazmaktan bayağı hoşlanmaya başladım ben sanki buraya yazınca diğerleri görmeyecekmiş gibi ama tam tersi aslında mesela ben yorumlara bakarken hemen acaba ne var içinde deyip hemen açıyorum :))) ama yine de hoş bir şey :)) teşekkürler güzel yorumun için arkadaşım , görüşürüz .......
Şiirlerimi istediğinizde alabilir ve o güzel derginizde yayınlıyabilirsiniz , bu arada benim sizin derginizdeki şiirim ve o sayısı nete düşmüştü ve okuma fırsatım oldu çok teşekkürler Savaş , görüşmek üzere :))
iletişimin önemini anlatan bir şiir olmuş.siz ne kadar iyi de bilseniz;söyleyecekleriniz,karşınızdakinin anlayacağından ibarettir.yine de konuşmak ta yarar var.tebrikler.sevgiler
Nedir o güzel sözler Bir düşünceyi eksiksiz anlatan kelimeler
Söylenemeyecekse Yazılamayacaksa ve susulacaksa eğer Bir kıymeti var mıdır kullanıma değer
tabiiki yoktur... sesinizin böyle gür duruşunuzun daima bu denli dik olmasını dilerim...
tatiliniz fazla uzxamasın şiir dostlarımın göz önünden fazla uzaklaşması beni hüzünlendirir... bu bir abartı değil içten ve samimi bir itiraftır... sesi gür çıkan insanlara daima gıpta etmişimdir... güle güle şiir dostu geç kalmayın lütfen... sizi özleyeceğiz.... sevgi ve saygılarla...
Sevgili arkadaşlarım , iki aylığına tatile çıkıyorum ve bundan dolayıda siteye pek fazla uğrayamayabilirim , hepinize bol sağlık ve güzel günler diliyorum , şimdilik hoşçakalın , görüşmek üzere ...