kokuşmuş çürük bir yumurta gibisin kokutuyor o sinsi yüreğin beni geçmiş bir demde asılı kaldık işte behemehal o kahve rengi gözlere bir çeyrek varken sende ulaşabileceğim yolların tüm kapıları kasıtlı kapanıyor ve hala sana küs olmamın ve hala daha bu kaçışın bir sebebi de var hiç sadık kalınmadı sabah akşam aşkla yaşarken
açarken mendilimde buruk bir gönül çiçeği hep ruhum kanar senle neden hiç olmuyor yar akşam karanlığın da oyuldu ocağımın yüreği sana sırnaşık havlar dururken it soylular ciğer paremi ta derinimden çekip çekip de koparırlar
kim kimdir ne nedir bilinmeyince aslı ve astarı kökeninden tüm değerlerim hunharca katledildi erken sorgusuz ve sualsiz kim yüreğimin bağımı çaldıysa yaksın da görün o yürek ayasından
kontrgerilla gibi kaypak ruhlu bakışlar kesiyor örümcek ağı gibi önümü madem ki böyle çek tetiği yıldızımı da kaydır şirret madem vurdun mavinin en can alıcı damarından tut da bari yere düşmesin basiret daha hala mı ki bir fark edişi olmaz sendeki o izanın ve hala daha niçin inat atını mahmuzlayıp da durursun düşmesem de vurulduk işte yana yakıla sen hala daha uyur gezer mi uyarsın kaprise neden dolmaz ki o gözünün doymazımsı cepleri daha kaç kürek daha alacağı var bak da gör bu sahte alem kime olmuş ki yar hiç kefen görmemiş gibisin boş dizgin dört nala gidersin de nereye kadar
illâh bir inat ipini saracak mısın boynuma yar madem ki kalbin böyle ister gel de birlikte uçurum kenarlarını arşınlayalım asla tutamasın bizi o umutsuz kader
gördüğüm habis bir yaradır sağalmak istese de sağalamaz meddücezir gibisin düzen tutmayan o yüreğinle ayar verilemeyen hiç bir zaman iflah olamaz zira iskele’ne yanaştırılmıyor ki aşkın gemisi dalga dalga savurup da atıyorsun ya tüm emeklerimi bak içinde ki o derin sızısı kanıyor ruhumun dengin gibi kötü bir acı var mıdır ki bu alemde ne yapalım bu senin için bir işse koy da vurulsun sen batır batıra bildiğin kadar aşkın kayığını ar ve edepten çıktığın için mi her vakit hayasızca kıvırıp durursun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Aşkıma kanserdir sevgin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Aşkıma kanserdir sevgin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize, ellerinize sağlık değerli hocam güzeldi dizeler güzel bir şiir okumanın hazzını aldım, duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi tebrik ederim, kaleminiz daim olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Açarken mendilimde buruk bir gönül çiçeği hep ruhum kanar senle neden hiç olmuyor yar akşam karanlığın da oyuldu ocağımın yüreği sana sırnaşık havlar dururken it soylular ciğer paremi ta derinimden çekip çekip de koparırlar.''AZAP
Hüzün bulutları sarmıştı mısraları ve duygularınız sağanaklarda ıslandı aşk.Çok etkili bir şiirdi okuduğum sağolunuz üstadım saygımla.
Hülya Aslan tarafından 11/30/2015 4:25:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
kim kimdir ne nedir bilinmeyince aslı ve astarı kökeninden tüm değerlerim hunharca katledildi erken sorgusuz ve sualsiz kim yüreğimin bağımı çaldıysa yaksın da görün o yürek ayasından
Usta kaleminizden herzamanki tadında harikalar yaratmışsınız değerli üstadım kaleminiz daim esininiz sınırsız olsun selam ve saygılarımla ALLAHA amanet olun.
gördüğüm habis bir yaradır sağalmak istese de sağalamaz meddücezir gibisin düzen tutmayan o yüreğinle ayar verilemeyen hiç bir zaman iflah olamaz zira iskele’ne yanaştırılmıyor ki aşkın gemisi dalga dalga savurup da atıyorsun ya tüm emeklerimi bak içinde ki o derin sızısı kanıyor ruhumun dengin gibi kötü bir acı var mıdır ki bu alemde ne yapalım bu senin için bir işse koy da vurulsun sen batır batıra bildiğin kadar aşkın kayığını ar ve edepten çıktığın için mi her vakit hayasızca kıvırıp durursun…
İçli ve güzel şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Yarım kalan hikayeydik demiştin. Biz daha kitap olamadık ama; çok sattı ihanetin!
Sana ihanetin adını sorduğumda bana adı yoktur demiştin. Bende sana son sözümü söyIüyorum unutma “ihanetin adı yoksa affı da yoktur.”
Aşkı senden başkasıyIa tatmadım. Sen eIIerin koynunda yatarken; Ben hayaIini biIe aIdatmadım!
Şimdi o yüreğindeki aşkı yavaşça yere bırak ve uzakIaş. NamIusunda ihanet oIdukça aşk sana yakışmıyor.
İnsana en çok ne koyar biIir misin? Sen ona tüm hayatını hediye etmişken, onun kendisini başkasına hediye etmesi!
Her insan kendine yakışanı yaparmış… Ben eIindekiIerinin değerini kaybedince biIenIerden değiIim! Değer verdiği için kaybedenIerdenim!
KaranIıkta yürürken göIgen biIe seninIe değiI!
Kim biIir benden sonra kaç kişiye ‘Ömrüm’ deyip beni her soIukta öIdürecek…
Bir güzeI şenIik yeriydik seninIe biz, yaIanIar söyIedin aşkımıza ve dağıIdık. Gecenin bitişi gibi…
Kim biIir, masaIınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı oImaya gitmiştir beIki de.
Senin çeIme taktığın yerden başIıyorum hayata; Varsın yara içinde kaIsın dizIerim, yüreğim kadar acımaz nasıI oIsa!
Ben cümIeIerimIe yokIuğuna hayat vermeye çaIışıyorken, sen varIığınIa bir başkasının cümIeIerinde hayat buIuyormuşsun meğer!
Dünyanın bu kadar küçük oIduğunu ispatIarken iIk oIarak seni dünyaIar kadar seviyorum dediIer, sonra da arkaIarına bakmadan çekip gittiIer.(okuduğum bir yazıdan alıntıdır)
zamansız ve mekansız bir aşkın izdüşümü ve niyeti saklı kim varsa, aslı astarı olmayan. derin bir iç çekiş ve demlenirken bağrın ateşinde. yüreğinize sağlık değerli hocam. saygılarımla her daim...
Çok güzel duygular yansımış.
Okuyarak Beğendim...
............................... Saygı ve Selamlar...