hatırlıyorum... kayıplardan ufak tefek aklımda kalmış mavi bir akşam rengi kızıl sergiler bir çay kokusu vardı iyi dem almış yol boyu uzanan uçsuz çizgiler kör hafızam kendini çizgiye salmış uzasam hatırlıyorum...
sen geldin tam da üzerimizdeydi şakk-ı kamer faili uzansam sana sunacaktım hem yüzyıllara dokunduracaktım tacını uzansam hatırlıyorum...
akibet biatiydi kaçıncı bilmem yanımızdaydı su ve kumlarca kumru izleri topraklar imkansız bir sıcak biata az bir zaman kala elim tam yanağında mihrin uzansam telafisiz bir günah asrın sarhoşluğundan olsa gerek kanlı bir gömlek evvelin de hayal meyal uzansam hatırlıyorum...
yerin altından sesler yanlış vesilelerin ızdırabı aşmış hükmün ahkamın kaydını vecdin rehavetinden midir bilinmez acımıştım uzansam hatırlıyorum...
deniz ötesi yaşantılara rastlıyorum zoraki bir yok oluştan arta kalan nefesler ahkam eseri yine boynum kıldan ince kutsal kılıç sesleri inceldikçe daha bir dikkat kesiliyorum kesildikçe uzanıyor uzansam hatırlıyorum...
bir vadide yalnız bırakılıyorum kızım var yanımda küçük bileklerimden duvarlar örülüyor dualar yükseldikçe yanımdan esiyorum eserek yaşıyor varlığın yanından geçer gibi uzansam hatırlıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
emanet anı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
emanet anı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.