Rab demiştir, doğ deyip doğmuşsa can Gün kararmış orda, doğmuş kutlu can, Dünya sarsılmış da korkmuş çöldekiler, Gök yarılmış, çöl de pek çokmuş kaçan.
Gün tutulmuş tur, canan doğmuş deyip, Dağ da kurt kuş kim bu dermiş söylenip, Sonra yağmur kar yağar, kızgın çöle, Tanrı bir der, ders verirdir şavk verip.
Nur yağar gökten hemencik şav-k_o lur, Misk -i _an ber savrulur, dağ taş solur, Hz.Mu hammed şavkı, nurdur herkese, Şav-k_ı yol ol muş da, herkes yol bulur.
Tanrı indirmiş kurân, mushaf yazar, Onda Allahaşk -ı_vardır, misk kokar, Rab ne hoş sözler demiştir, herkese, Doğru söyler doğru der, ashab yazar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğruyu der. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğruyu der. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nur ya ğar gök/ ten he men cik/ şav-k_o lur, Misk -i _an ber/ sav ru lur, dağ/ taş so lur, Hz.Mu ham med/ şav kı, nur dur/ her ke se, Şav-k_ı yol ol /muş da, her kes /yol bu lur.
tasavvufi terminoloji çok güzel ifade edilmiş, Derin felsefi boyutu olan güzel anlatım,
Rab de miş tir, doğ de yip doğ muş sa can Gün ka rar mış or da, doğ muş kut lu can, Dün ya sar sıl mış da kork muş çöl de ki ler, Gök ya rıl mış,/ çöl de pek çok/muş ka çan.
Gün tu tul muş/ tur, ca nan doğ muş de yip, Dağ da kurt kuş /kim bu der miş söy le nip, Son ra yağ mur/ kar ya ğar, kız/gın çö le, Tan rı bir der,/ ders ve rir dir /şavk ve rip.
ÜSTADIM;
MUHTEŞEMSİNİZ, HARİKASINIZ, ŞİİRSİNİZ VE VALLAHİDE ŞAİRSİNİZ. YAZAN ELLERE YAZDIRAN YÜREĞE SELAM OLSUN GARDAŞINDAN.
Tan rı in dir /miş ku rân, mus /haf ya zar, On da Al lah aşk -ı_var dır,/ misk ko kar, Rab ne hoş söz /ler de miş tir,/ her ke se, Doğ ru söy ler /doğ ru der, as /hab ya zar.
Tan rı in dir /miş ku rân, mus /haf ya zar, On da Al lah aşk -ı_var dır,/ misk ko kar, Rab ne hoş söz /ler de miş tir,/ her ke se, Doğ ru söy ler /doğ ru der, as /hab ya zar.
Yalansız sağlık eğitim adalet demektir yüzde yüz ilim olan yaradan!.. Allah için yaşa yaşat ve yargısını ALLAH'a bırak...
Rab de miş tir, doğ de yip doğ muş sa can Gün ka rar mış or da, doğ muş kut lu can, Dün ya sar sıl mış da kork muş çöl de ki ler, Gök ya rıl mış,/ çöl de pek çok/muş ka çan.
Tan rı in dir /miş ku rân, mus /haf ya zar, On da Al lah aşk -ı_var dır,/ misk ko kar, Rab ne hoş söz /ler de miş tir,/ her ke se, Doğ ru söy ler /doğ ru der, as /hab ya zar.
Rab de miş tir, doğ de yip doğ muş sa can Gün ka rar mış or da, doğ muş kut lu can, Dün ya sar sıl mış da kork muş çöl de ki ler, Gök ya rıl mış,/ çöl de pek çok/muş ka çan.
he ce he ce O' na doğ ru gi den bir mü kem mel pay la şım.
tebrik ederim sevgiyle kal