(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerdesin? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerdesin? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet değerli kalem sen gelmezsen ben geleyim nerdesin..? nerde olduğu bir bilinse... dikkatimi çeken bişey var bu şiire özgü değil bütün şiirlerde bu var bende dahilim buna nedense kavuşma adına bu kadar çok şiir yazılmıyorda ayrılıklar şair ediyo adamı aynen ben gibi...)) nedendir acaba ayrılmanın acısı kavuşmanın sevincinden dahamı fazlaki ya öyle yada zamanında kazandıklarımızın değer ve kıymetini algılamadığımız içinmidirki ne dersiniz şairler.... selam ve saygılarla tebriklerimi yolluyorum bu güzel dizelere..
MERHABA MURAT KARDEŞİM.YARIM KALMIŞ BİR AŞKIN HİKAYESİNİ NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.YÜREĞİNİN DERİNLİKLERİNDEN KANAYAN DUYGULAR,ŞİİR OLMUŞ SAYFANA DÖKÜLMÜŞ.HABERSİZ ÇEKİP GİTMİŞ O,SENİN YANA GİTMENİ İSTER Mİ,İSTEMEZ.KUTLUYORUM BU ENFES ŞİİRİ,SELAMLAR.
Sevgiliye özlemi içten dizelerle anlatan, akıcı okurken su gibi önüne katıp götüren harika bir şiir daha okudum usta kaleminizden. Tebrikler, emeğinize yüreğinize sağlık Murat bey. Selam ve saygılarımla...